Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

921Kb for å være helt nøyaktig.

120Kb er fra fabrikk utilgjengelig for brukeren, men det er en svært enkel måte å frigjøre dette minnet på.

Trenger du mer minne, vil M55 (og SL55) ha 1,62Mb :)

Skrevet

I ditt eget nick står det jo med liten bokstav..? Derfor skrev han "eksperten" med liten "e". :lol: Dessuten kunne det være ironisk ment, at du er en "ekspert"... Det er også en logisk løøsning. Tenker vi tar en blanding av de to jeg, eller hva Abrahamsen :D

Skrevet

Hvordan får jeg min siemens c55 slik at den er stille (hvis noen sender melding (sms) eller ringen når den er på)? Går dette ann (på min siemens c55 altså)?

Jeg har hørt ringetoner på andre mobiler (husker ikke hvilke), hvorfor har jeg anderledes? (Er dette normalt, eller tuller min siemens c55 seg)? Hva kan jeg gjøre for å få normale (er det noen innstillninger) eller må jeg levere den inn til butikken?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du får det på lydløs, fordi jeg ikke har c55!

De med andre ringetoner er ikke noe gale med telefonen din, det er polyfoniske ringetoner. Det er kun på de nyere telefoner. Jeg synes det er stilig med slike ringetoner! :yes:

Skrevet

Mobil eksperten har tydeligvis ikke forstått at C55 støtter polyfoniske ringetoner, men svarer likevel...

Hold inne *-knappen i 2 sekunder, så blir din C55 lydløs.

Skrevet

Les posten din selv du. Slik du skriver virker det som om du ikke vet at C55 støtter polytoner og at det er kun nyere telefoner som har slikt.[/b]

Skrevet
Les posten din selv du. Slik du skriver virker det som om du ikke vet at C55 støtter polytoner og at det er kun nyere telefoner som har slikt.[/b]

Jeg mente at den hadde polyfoniske ringetoner, men jeg uttalte meg kanskje litt feil. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...