Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er habbo trygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som maser på å få lov til å bruke habbo.

Etter hva jeg skjønner er en del i klassen hans der inne. Mener å lest mye rart om dette nettstedet. Er det trygt for barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er svært utrygt for mobilregningen om han skulle kjøpe masse virtuelle møbler. Ellers er det vel ikke så farlig.

Jeg ville uansett ikke latt min virtuelle sønn bruke habbo.

Skrevet (endret)

Så lenge du stenger av telefonen hans for mobiltjenester som koster penger så bør det gå bra.

edit: Bare til pass så har 4chan hatt noen aksjoner der.

Endret av Blåbær
Skrevet (endret)

Habbo er helt trygt. Men "penger" i spillet koster flesk, så hvis du snakker med ham og ber ham å ikke kjøpe noe i spillet, så er det ingen problemer med habbo. Broren min spilte det i en periode også.

Endret av pululf
Skrevet

Eneste du trenger å tenke på er å gjøre det klart at det er helt uaktuelt å kjøpe noe som helst, hvis du da ikke vil unne han det.

Skulle du først la han kjøpe noe så er jo masinga i gang, så jeg ville sagt konsekvent nei til alt.

Skrevet

Har selv et par lillebrødre som driver med det spillet, og det er mange på den alderen (10-14 år) som spiller det spillet.

Utrolig nok har de aldri mast om penger til spillet, de tigger som regel til seg virtuelle møbler og slikt :p

Men som nevnt over, er helt greit at ungen spiller det, bare man snakker med han om at han ikke skal bruke penger på det.

Evt. om han maser så fryktelig mye, så si at han da kan få litt penger på spillet, mot at f.eks 'lørdagsgodtet' forsvinner for den uken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...