Gå til innhold

Nytt design på forumet


Anbefalte innlegg

Hei alle

 

Forrige uke gjorde vi en redesign av alle skins til forumet. Dette hadde to hovedformål:

 

- Dra forumet lenger opp på siden

- Redusere størrelsen på bannerene og heller plassere dem smartere

 

post-16790-1235643207_thumb.jpg

 

Som dere kan se av skissen ligger hele forumet nå rundt hundre piksler høyere opp på siden enn før. I tillegg har vi kuttet ut det store toppformatet (768 x 150) og gått over til et mindre (468 x 120). Totalt er reklameflaten kuttet ned med 29 %.

 

post-16790-1235643249_thumb.jpg

 

Vi har også lansert en ny versjon av kategorilisten som en utbrettbar meny, slik at du kan hoppe rett til et underfora med ett klikk.

 

Vi håper de nye endringene faller i smak! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knotete å bruke den ekspanderende "Hopp til kategori"-boksen. Det å ha undermenyer som mouseover er greit, men det å måtte ekstra langt ned for å gi plass til at menyen skal ekspandere, det var egentlig ganske kleint.

Eg er einig i det du seier her. Men sjølve konseptet tykkjer eg er smart, og dei andre endringane har eg og sansen for. Veldig bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig bra. ;)

 

Knotete å bruke den ekspanderende "Hopp til kategori"-boksen. Det å ha undermenyer som mouseover er greit, men det å måtte ekstra langt ned for å gi plass til at menyen skal ekspandere, det var egentlig ganske kleint.

Enig der. Jeg synes det burde fungere slik at den første menyen spretter til høyre, slik at den kan tilpasses siden. Det samme gjelder undermenyene.

Lenke til kommentar

Den utbrettbare menyen har vel bare en funksjon, å få reklamene i venstrestolpen lenger opp. Ellers ville/burde den ha vært ekspandert som default.

 

Edit: Personlig hadde jeg foretrukket at "verktøykassa" (personal messages, my controls, mine innlegg etc etc) var en utbrettmeny, siden jeg nesten aldri bruker den. Så kunne heller Hopp til kategori alltid være ekspandert, slik "verktøykassa" er nå.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar
Edit: Personlig hadde jeg foretrukket at "verktøykassa" (personal messages, my controls, mine innlegg etc etc) var en utbrettmeny, siden jeg nesten aldri bruker den. Så kunne heller Hopp til kategori alltid være ekspandert, slik "verktøykassa" er nå.
Her må jeg protestere KRAFTIG. Bruker dette hele tiden selv nemlig og liker det veldig godt slik det er nå. Bare sier det før noen på drift får noen "gode ideer"
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alltid hyggelig med forbedringer, men her syntes jeg det ble tatt ett skritt frem, og to tilbake. Å føre musen over for å få menyen synlig vil irritere meg så mye at jeg tror neppe jeg vil ha glede av dette, noe som er synd da jeg brukte den gamle hele tiden...

Lenke til kommentar
Mønsteret på hvordan jeg skal bevege den liksom. Er du klar over hvor mange meter det blir ekstra fordelt over et helt år?

Her er du enten sarkastisk, ergo synes du ikke det er et problem om verktøykassa også kollapses (evt. det beslektede hvem bryr seg? til hele problemstillingen), eller så er du seriøs, og da har vi hver vår boks vi synes skal beholdes som før. Dersom du er sarkastisk så greit, ellers kan jeg jo argumentere videre med at verktøykassa egner seg bedre til utbretting siden den ikke inneholder undermenyer. Den reelle høyden på en slik boks er jo høyden på boksen selv pluss høyden på den menyen som går lengst under boksens nederste kant (i dette tilfellet undermenyen til Sport og trening), og dette betyr mer jo lenger ned på siden boksen med sine undermenyer er.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Det var en liten morsomhet, med en bit sannhet i seg. Jeg føler det hadde blitt mer tungvindt å bruke det om det blei lagt inn slik.

 

 

--------------------

 

En annen ting: Det hadde kanskje vært greit å fjerne Admin Dump Space fra listen over kategorier for oss dødelige brukere. Ikke at vi kommer inn på den uansett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...