Gå til innhold

TV, nettbutikk,garanti og gråimport .


Anbefalte innlegg

pussig - hvis det bare var på enkelte av kanalene og ikke alle.

 

Etter det Riks tv forklarte så sendtes kanalene ut i såkalte pakker, det pussige var at det var en kanal i hver slik pakke som hadde dette problemet, det er dokumentert at feilen lå i tv apparatene fra panasonic, for ordens skyld , dette gjelder kunn kanaler tatt inn med den innebyggede MPEG 4 tunern, om en ser på parabol er alt ok .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så klar, når den innbyde dekoderen ikke er i bruk så er ikke problemet der .

gjelder det bare noen av modellene med risk-tv dekoder eller alle ?

 

de greier nok å løse det på en måte

 

Etter det jeg vet forekommer dette vistnok på 81 og 86 serien , selvsagt ikke på alle.

Panasonic hadde ingen annen løsning enn å ta tvn i retur . :hmm:

Lenke til kommentar
Da håper jeg at butikken du bestilte/byttet tv'en din har Pioneer sin tv på lager eller har en leverandør som har det, for Pioneer Norge er tom. ;)

Hvilken modell er det du hadde fra Panasonic?

 

Jeg hadde en Panasonic TH-46PZ81 46" Plasma - Full-HD.

Pioneer 50" Plasma PDP-LX5090H KURO er på tur nordover med Tollpost :thumbup:

Lenke til kommentar

Da er den testet litt og denne fungerer perfekt, det er faktisk en annen verden mellom pioneer og panasonicen når det gjelder sortnivå spesielt.

For å beskrive det så kan jeg si at alle som har sett en pioneer vet hvor sort rammen til den er og så leveres det sorte høytalere til dette,disse er langt fra så sort, men den forskjellen indikerer ganske godt forskjellen i sortnivået mellom Pioneer og andre tvmerker :)

 

Dette var litt off topic da men men.

Imidlertid er saken tråden omhandlet løst på en veldig grei måte,med unntak av at det tok litt tid med testingen .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...