Gå til innhold

Hente ut Outlook passord?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dama har en PC som jeg nå skal kjøre en reinstall på, men jeg støter på et problem.

 

Jeg skal selvsagt ta backup av Outlook (pst-filer), og dama har epost via online.no. Hun har selvsagt glemt passordet, siden det er automatisk innlogging i Outlook. Det jeg da lurer på, er om det er mulig å hente ut dette passordet? Da med noen tjuvtriks i Windows, eller via et gratisprogram?

 

Vet det er mulig å be telenor om nytt passord, men dette tar tid...

 

Noen løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok det beste er å kontakte Telenor om dette. såvidt jeg vet pleier det ikek ta så lang tid. det har iallefall ikek tatt lang tid de gangene jeghar tatt kontakt med de som hoster mailen min. de gangene jeg har vært i kontakt med Telenor har det gått ganske raskt iallefall.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Siden hun bruker Outlook knyttet til Telehor sine servere, er jeg ganske sikker på at alt av passord og slikt ligger lagret hos Telehor, som da er admins. De har ikke tilgang til å se hvilket passord de har, men de kan gi deg nytt. Dette tar 30 sekunder i praksis, men sikkert lengre tid når man må sende passord via sneglepost.

Lenke til kommentar

Dersom passordet du har er tilknyttet til samme brukernavn som brukes til epost, så er det dette.

 

Dersom passordet er endret etter at du har mottatt det per brev, så er man jo like langt.

 

Dersom det er feil passord, har Telenor mulighet for å sende det eksisterende passordet på SMS (Tar 10 sek om man har registrert et mobilnummer).

Endret av Youcef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...