Gå til innhold

Team24 lager spacesaveren over alle spacesavere


Anbefalte innlegg

Alle befant seg på fjorårets OC-rekke :)

 

Det surrer planer om å vise film på lerrettet, ja. Og streame lyd o.l. over nettverket så dere kan bruke egne øreplugger and stuff via en eventuell laptop - cool, 'eh?

 

Innlegg nr 7000! :w00t:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres bra ut. :)

 

En annen ide som jeg og naboen tengte i fjor, var å sette opp et lerrett på tvers av rekkene i enden av raden mot tribuna, slik at folk kunne sitte på tribuna og se. Men tribunene blir helt fulle av sovende folk etter et par dage, så det holder ikke under hele TG. (Pluss at en må ha noen med lerrett og projektor å sette opp.)

Lenke til kommentar
Alle befant seg på fjorårets OC-rekke :)

 

Det surrer planer om å vise film på lerrettet, ja. Og streame lyd o.l. over nettverket så dere kan bruke egne øreplugger and stuff via en eventuell laptop - cool, 'eh?

 

Veldig tøft :new_woot:

 

men (ja det er alltid et "men") vil ikke lyden da bli hengende etter?

Lenke til kommentar

Hvis man streamer lyd og bilde på nettet og lar maskinen som styrer projektorene vise filmen fra streamen, så kan alle koble seg til streamen, slå av skjermen eller minimere filmviseren og få perfekt synket lyd med det som vises på projektorene.

 

Altså en enkel-penkel løsning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvis man streamer lyd og bilde på nettet og lar maskinen som styrer projektorene vise filmen fra streamen, så kan alle koble seg til streamen, slå av skjermen eller minimere filmviseren og få perfekt synket lyd med det som vises på projektorene.

 

Altså en enkel-penkel løsning.

LOL, det burde jeg tenkt på - takk for en genial, men enkel løsning! :D

 

..hvorfor er du så smart :(

Lenke til kommentar
Hvis man streamer lyd og bilde på nettet og lar maskinen som styrer projektorene vise filmen fra streamen, så kan alle koble seg til streamen, slå av skjermen eller minimere filmviseren og få perfekt synket lyd med det som vises på projektorene.

 

Altså en enkel-penkel løsning.

Spørs hvor enkelt det blir hvis lyden når fram til forskjellig tid. Da må i så fall lyden streames 2-4 sekunder før bildet, så må lyden synces på hver klient, og da må klientprogrammene støtte noe slikt.

 

Jeg kjørte tidligere streaming av lyd på den ene serveren min, og så har jeg et annet sted koblet meg til den fra to forskjellige pc-er i samme hus, og merket at lyden ikke nådde hver pc samtidig.

Lenke til kommentar

Det er korrekt at forskjellige klienter på nettverket kan oppleve at lyden ikke blir perfekt syncet med maskinen som viser streamen fra seg. Så her må man teste :)

 

Men i utgangspunktet skal jo en multicast man kobler seg til være identisk for alle.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvor mye vil det koste å reklamere på det banneret deres?

Det kan diskuteres over PM om ønskelig, tas hånd til hva slags reklame (video, bilder, tekst o.l.) samt tid.

 

Som nevnt tidilgere, om det er interesse for å leie reklameplass er dette absolutt en gylden mulighet :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...