Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?


Anbefalte innlegg

1. Koranen har ikke "rettet"opp noe som helst. Men det er troen på dette som bla. gjør at mange muslimer er overlegne og arrogante, og mener at de selv er et "herrefolk" Som har rett på alle slags særrettigheter på bekostning av andre.

 

2. At du kaller alt jeg sier samt all min dokumentasjon for tullprat tar jeg ikke så høytidelig.

Jeg bryr med heller ikke så mye om det sprøytet som står i koranen.

 

3. Og at koranen selv sier forskjellige ting om kristendom osv. betyr jo heller ikke mye, for koranen er jo i seg selv en bok skrevet av muslimer,og som en blek kopi av jødenes og de kristnes skrifter.

 

4. islam er også blant det Jesus advarte mot da Han advarte apostlene mot falsk lære.

 

1. Koranen og hadith likestiller alle mennesker under Guds øyne. Faktisk den aller siste talen av profeten Mohammad (SAW) sa at ingen menneske er overlegen eller bedre enn andre. Verken hvit,svart eller rødt! Dermed er dine fordommer bevisløse...

 

2. Koranen og islam er rene tro og ikke fakta! Tro hva du vil, det er ingen tvang i religionen....

 

3. Kilder?

 

4. Kilder? Og hvordan kan du si at det var "akkurat" Jesus som sa det og ikke en bibel-forfatter? Og hvordan kan du tolke det som om han mente "islam" som falsk lære, det kunne like gjerne ha vært jødisk læære?!

 

 

Koranen og hadith likestiller ikke alle mennesker. Det kan alle lese selv om de vil.

 

http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html

 

At muslimene påstår det er ikke noe "bevis" for at det er slik. Det er flere grupper innen islam som er diskriminert.

Og folk av andre religioner har ikke mye de skulle sagt under islam. Det er mulig at muslimene selv mener at folk av andre religioner bør føle seg "likeverdig" om de får lov til å leve et liv som dhimmier under islam, men disse folkene selv vil neppe føle det slik.

 

Jeg har før lagt ut link til then pact of Umar, men her er den igjen fra en annen kilde.

 

http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html

 

 

Og her kan vi se at Umars pakt er i bruk ennå.

 

http://sheikyermami.com/2008/11/22/egypt-c...ted-in-village/

 

Og her noen flere godbiter om forfølgelse og tortur av kristne i land som er dominert av muslimer.

Videre dokumentasjon på muslimenes forfølgelse, tortur og drap på kristne .

Hvis du vil ha mer, så bare si fra. Det er mer fins mer enn nok dokumentasjon på muslimenes terror mot minoriteter. Det jeg legger ut her er omtrent som en dråpe i havet.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=5mZDJgtb6ok&NR=1

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZWpIWDjQLUU

 

http://www.youtube.com/watch?v=aZHp8OgsmCE...feature=related

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Sidespor:

Kristne har drept mange opp gjennom historien, det samme gjelder nok muslimer. Men man må ikke glemme at ateister har drept mange de også.)

Kan vi ikke bare konkludere med at "Mennesker" dreper hverandre og har alltid funnet unnskyldninger for å gjøre dette.

Lenke til kommentar
(Sidespor:

Kristne har drept mange opp gjennom historien, det samme gjelder nok muslimer. Men man må ikke glemme at ateister har drept mange de også.)

Kan vi ikke bare konkludere med at "Mennesker" dreper hverandre og har alltid funnet unnskyldninger for å gjøre dette.

Igjen viser jeg bare til Milgram-experimentet: Mennesker dreper ikke hverandre uten at det støttes moralsk av overlegen autorisasjon. F.eks Gud.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
3. Kilder?

 

4. Kilder? Og hvordan kan du si at det var "akkurat" Jesus som sa det og ikke en bibel-forfatter? Og hvordan kan du tolke det som om han mente "islam" som falsk lære, det kunne like gjerne ha vært jødisk læære?!

 

 

Min kilde til jesu uttalelser er Bibelen, men den tror du jo ikke på uansett.

Jødiske lærere har ikke skrevet noe i Bibelen, den læreboken som er skrevet av jødiske skriftlærde er talmud, som hele jødedommen er basert på.

 

Alle som har øyne å se med, kan se at islam er falsk lære. For slik muslimene herjer og dreper i allahs navn, så vil alle kunne forstå at denne ondskapen kommer ikke fra Gud,

 

Koranen avslører også seg selv ved sine oppfordringer til svindel og vold mot vantro, og også til å drepe vantro, samt frafalne muslimer.

islams behandling av kvinner, homofile og handikappede, tyder heller ikke på at islam har noe med Gud å gjøre. Det samme kan sies om islams behandling av kristne og andre minoriteter i land hvor islam dominerer.

 

A muslimene også dreper sine egne om de finner det nødvendig, tyder heller ikke på at islam er riktig lære.

 

Den ånd som gjennomsyrer islam kommer ikke fra Gud, men fra Satan.

For islam er en tvers igjennom ond ideologi, som dessverre kamuflerer seg selv som en religion for å nyte godt av religionsfriheten i Norge og europa.

Lenke til kommentar
Per Kristian Foss hiver seg på med "Hitling".

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle2942062.ece

 

En tåpelig sammenligning som snart bør være oppbrukt.

 

 

Dette tyder vel på at også Per-Kristian Foss har mistet gangsynet totalt. Og at Høyre nå definitivt er ferdig som seriøst politisk parti.

 

Når til og med abid raja går ut og sier at Siv Jensen har rett, så fortsetter altså våre pk -politikere sin tornerosesøvn.

Dette betyr at det eneste seriøse politiske alternativ på stortinget er FRP.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du så bastant si at du «ikke finner noen kristne som ønsker å drepe muslimer»? Det tar jeg gjerne en kilde eller to på. Hvor ble det for eksempel av sørstatene, hvor kanskje noen av de mest konservative og ekstreme kristne befinner seg?

 

 

Du finner ingen annen kilde til det enn Bibelen, og siden Bibelen, nærmere bestemt NT er det kristne tror på og følger, så må vel det være godt nok ?

 

Jeg har tidligere forklart kristnes forhold til både GT og NT. Så her nøyer jeg med å henvise til at kristne følger Jesu lære, og gjør de ikke det, så er de ikke kristne. Og bruk av vold, er ikke en del av Jesu budskap.

Lenke til kommentar
FRP skal få ha de meningene de vil, men i likhet med andre ekstremt innvandrer fiendtlige grupperinger så trenger de ikke få like stor plass i media som de som faktisk prøver å finne en løsning på problemet.

De kan si hva de vil, men jeg gidder ikke høre på dem når de prater piss og har ett så forskjellig ståsted i forhold til alle de andre i debatten. Der er ytringsfriheten din.

 

Så å ikkje ville ha innvandring og at det norske samfunnet skal bli som i Islamske land, er ekstremt innvandrer fientleg.

Likar ikkje heilt måten du snakkar på.

Du (og FrP) insinuerer at innvandring (- av muslimer, antar jeg -) vil føre til at "det norske samfunnet skal bli som i Islamske land".

 

Det er ren skremselspropaganda.

Men du kommer kanskje fra en liten plass der selv folk fra nabobygda blir sett på med skepsis og uro? Redde mennesker kan lures med på mye rart, de kan til og med godta å gi opp friheten sin.

 

Å la seg skremme til feighet er unorsk.

Lenke til kommentar
Vi fikk kaos og vold, å det ble ennå verre til nå. Penger er jo omtrent like ille om ikke verre også enn religion. Hva blir det neste? Lurer på om det kommer en art som er like "smart" som oss :nei:

 

Her er du innepå noe spennende.... mener du at menneskene ikke er "smarte"? eller de er kanskje smarte men handler idiotisk?

 

 

Jeg mente ironi ja, det virker ikke som at vi er så smart som vi selv skal ha det til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
FRP skal få ha de meningene de vil, men i likhet med andre ekstremt innvandrer fiendtlige grupperinger så trenger de ikke få like stor plass i media som de som faktisk prøver å finne en løsning på problemet.

De kan si hva de vil, men jeg gidder ikke høre på dem når de prater piss og har ett så forskjellig ståsted i forhold til alle de andre i debatten. Der er ytringsfriheten din.

 

Så å ikkje ville ha innvandring og at det norske samfunnet skal bli som i Islamske land, er ekstremt innvandrer fientleg.

Likar ikkje heilt måten du snakkar på.

Du (og FrP) insinuerer at innvandring (- av muslimer, antar jeg -) vil føre til at "det norske samfunnet skal bli som i Islamske land".

 

Det er ren skremselspropaganda.

Men du kommer kanskje fra en liten plass der selv folk fra nabobygda blir sett på med skepsis og uro? Redde mennesker kan lures med på mye rart, de kan til og med godta å gi opp friheten sin.

 

Å la seg skremme til feighet er unorsk.

 

Ja, etter tid vil Noreg mest sansynleg bli eit Islamsk land, viss detta forsetter.

Det er faktisk ikkje skremselspropaganda, dei krever meir og meir, det var ikkje meir enn eit par år sidan britiske fengsel ikkje kunne ha doar retta mot mekka. Viss ikkje allha likar at vi drite mot den hellige by, burde han gjort slik at ikkje dreit.

 

Nei, eg kjem frå ein ganske stor plass med fleir asylmotak, der store delar av kriminalitet blir begått av innvandrarar.

Lenke til kommentar
Ja, etter tid vil Noreg mest sansynleg bli eit Islamsk land, viss detta forsetter.

Det er faktisk ikkje skremselspropaganda, dei krever meir og meir, det var ikkje meir enn eit par år sidan britiske fengsel ikkje kunne ha doar retta mot mekka. Viss ikkje allha likar at vi drite mot den hellige by, burde han gjort slik at ikkje dreit.

 

Nei, eg kjem frå ein ganske stor plass med fleir asylmotak, der store delar av kriminalitet blir begått av innvandrarar.

Problemet er:

a) Du har ingen god prognose på at "Norge mest sannsynlig blir ett Islamsk land."

b) Du mangler fortsatt gode tall på at "dette" (hva er det forresten du referer til?) kommer til å fortsette.

c) Når noen drar fakta ut av løse lufta og konsekvent fokuserer på verste tenkelig tilfelle, for siden å bruke det til sin fordel i politikken kalles det skremselspropaganda.

d) Er det virkelig så viktig for deg hvilken vei britiske toalett står? Du skal jo ikke bruke dem og du blir jo ikke på noen som helst måte forulempa av at de ikke peker mot mekka.

e) Det er ett fett hvor i landet du kommer fra, uansett hvor du er så er det etniske nordmenn som står for mesteparten av dritten.

Lenke til kommentar
Du skal vel ikke ha studert religion særlig lenge før man oppdager at det i prinsippet ikke er noen forskjell på voldelig problemløsning i både Islam og Jødedommen generelt sett (les:Derav også kristendommen)..

 

Religion endrer seg sammen med folket.

 

Det som forundrer meg mest er at folk tror at deres Kristendom er så mye bedre enn Islam.

 

Begge er fremmede religioner som ikke er naturlige for oss.

 

 

Kristendommen har ikke noe slektskap med jødedommen.

Jødedommen , islam og den katolske kirke har derimot visse likheter. De springer alle tre ut fra den babylonske mysteriereligion.

 

Kristendommen er ikke fremmed i Norge. For alle i Norge er oppvokst med kristne verdier.

Dvs til nå, for nå overtar islam mer og mer, ved hjelp av sosialister og andre ateister. Og derfor ser vi også at kriminaliteten øker og samfunne forfaller i økende hastighet.

 

Om du lurer på om hvorfor kristendommen er mye bedre enn islam, så kan du jo lese koranen.

 

http://www.usc.edu/schools/college/crcc/en...s/muslim/quran/

 

Deretter kan du lese NT og Jesu lære, som kristne skal følge. Da kan det jo hende at du oppdager forskjellen.

 

Jeg kan jo hjelpe deg litt på vei med dette:først Koran, 009.005

 

But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, an seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

 

Og så NT hvor Jesus oppsummerer budene, som i hovedsak utgjør summen av Hans lære, som kristne skal følge.

Matthew:22.37

‘You shall love the LORD your God with all your heart, with all your soul, and with all your mind.’[d] 38 This is the first and great commandment. 39 And the second is like it: ‘You shall love your neighbor as yourself.’[e] 40 On these two commandments hang all the Law and the Prophets

Lenke til kommentar
Alle som har øyne å se med, kan se at islam er falsk lære. For slik muslimene herjer og dreper i allahs navn, så vil alle kunne forstå at denne ondskapen kommer ikke fra Gud,

Hva med korstogene da? kristne menn som i Guds navn går ned til midt-østen ens ærend for å slakte ned muslimer.

 

Og drit i alle disse bibelsitatene og koransitatene. Som sagt, muslimer i norge er relativt moderate, om du skal holde en gruppe på en milliard mennesker ansvarlig for et par ekstremisters handlinger, så har du ett alvorlig problem.

Lenke til kommentar
(Sidespor:

Kristne har drept mange opp gjennom historien, det samme gjelder nok muslimer. Men man må ikke glemme at ateister har drept mange de også.)

Kan vi ikke bare konkludere med at "Mennesker" dreper hverandre og har alltid funnet unnskyldninger for å gjøre dette.

Igjen viser jeg bare til Milgram-experimenten: Mennesker dreper ikke hverandre uten at det støttes moralsk av overlegen autorisasjon. F.eks Gud.

Strengt tatt viser ikke Milgrams eksperiment noe rundt hva fravær av autoritet medfører, kun at autoritet kan føre til at personer går ut over sine normale moralske grenser. At mennesker ikke dreper hverandre uten å ha moralsk oppbakking av en 'overlegen autorisasjon' er en høyst 'original' tolkning.

Lenke til kommentar
Kristendommen har ikke noe slektskap med jødedommen.

Jødedommen , islam og den katolske kirke har derimot visse likheter. De springer alle tre ut fra den babylonske mysteriereligion.

 

Kristendommen er ikke fremmed i Norge. For alle i Norge er oppvokst med kristne verdier.

Dvs til nå, for nå overtar islam mer og mer, ved hjelp av sosialister og andre ateister. Og derfor ser vi også at kriminaliteten øker og samfunne forfaller i økende hastighet.

 

Hva du enn har inhalert i dag så endrer ikke dette det faktum at kristendom er en religion som utgår fra jødedommen.

 

Enten du liker det eller ikke så er ikke dette vår religion, vi har bare vært sånn så lenge at du synes det er normalt. Våre forfedre kjempet en veldig lang krig mot kristendommen som historisk sett regnes fra angrepet på Lindisfarne i 793.

 

Denne kampen tapte vi og kristendommen ble innført.

 

I dag så gjør vi det litt annerledes, vi importerer heller mange mennesker med muslimsk bakgrunn, og lar dem ta med halve familien på kjøpet. Så legger vi alle forhold til rette for at disse skal få et godt liv og ser ikke at det eneste vi oppnår er å legge forholdene til rette for at vi som folk og tradisjon på sikt blir byttet ut.

 

Det blir faktisk ikke bedre i landet de kommer fra og det blir ikke bedre i landet de flytter til.

 

Det eneste vi oppnår er å endre på den globale balansen som har vært mellom alle forskjellige kulturer og folk. Dette er det kun vi som taper på siden det tross krig og alt det der faktisk ikke berører kulturen og folket der de kommer fra.

 

Det er vår kultur og egenart som viskes ut, det er ren logikk..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Ja, etter tid vil Noreg mest sansynleg bli eit Islamsk land, viss detta forsetter.

Det er faktisk ikkje skremselspropaganda, dei krever meir og meir, det var ikkje meir enn eit par år sidan britiske fengsel ikkje kunne ha doar retta mot mekka. Viss ikkje allha likar at vi drite mot den hellige by, burde han gjort slik at ikkje dreit.

 

Nei, eg kjem frå ein ganske stor plass med fleir asylmotak, der store delar av kriminalitet blir begått av innvandrarar.

Problemet er:

a) Du har ingen god prognose på at "Norge mest sannsynlig blir ett Islamsk land."

b) Du mangler fortsatt gode tall på at "dette" (hva er det forresten du referer til?) kommer til å fortsette.

c) Når noen drar fakta ut av løse lufta og konsekvent fokuserer på verste tenkelig tilfelle, for siden å bruke det til sin fordel i politikken kalles det skremselspropaganda.

d) Er det virkelig så viktig for deg hvilken vei britiske toalett står? Du skal jo ikke bruke dem og du blir jo ikke på noen som helst måte forulempa av at de ikke peker mot mekka.

e) Det er ett fett hvor i landet du kommer fra, uansett hvor du er så er det etniske nordmenn som står for mesteparten av dritten.

 

a) Du treng ingen prognose, med økt muslimsk innvandring og vi klat og tydleg ser at dei som styrer dette landet legger seg flat. Blir landet meir Islamisert.

b) Eg treng ikkje tal, du kan både sjå og høre det.

c) Skremselspropaganda er det ivertfall ikkje, ingen blir redde. Eg blir ivertfall ikkje redd, men eg blir irritert.

d) Det viser korleis sosialistane bøyer seg(Ja, det britiske arbeiderpartiet styrar Storbritannia), og det kostar faktisk enorme summar å snu toaletta og faktisk at byggarane må forandre planar på grunn av at toaletta står feil veg.

e) Mesteparten, men innvandrar gjør mykkje meir i forhold til folketallet. Kanskje nokon såg på NRk for eit par vekar sidan, det kom det fram at innvandrar frå den tredje verden står for 40% av ungdomskriminalitet i Oslo.

Vi fekk og vite at Kineserane, Japanerane og resten av såkalte "gule" folk gjorde minst kriminalitet og det var ca likt mellom muslimske afrikanarar, afrikanarar og muslimske Arabarar.

Lenke til kommentar
Her er det ingen snikislamisering!

Innføringen av kjønnsdelt kroppsøving hadde ingenting med islam å gjøre, sier rektor ved Oslo-skole.

 

- Da dette var en ungdomsskole var det jenter som følte seg overkjørt av guttene i gymtimene. Derfor ble det innført jentetimer, sier rektor, når Dagbladet.no møter henne ute i skolegården.

 

Leste den reportasjen........

 

Minner meg om politifolk som febrilsk prøver å få folk bort fra et sted der det skjer noe. "There's nothing to see here!"

 

Men alle vet hva som er sannheten - at Oslo er en delt by med en innvandrerghetto.

Lenke til kommentar
Hva med korstogene da? kristne menn som i Guds navn går ned til midt-østen ens ærend for å slakte ned muslimer.

 

Og drit i alle disse bibelsitatene og koransitatene. Som sagt, muslimer i norge er relativt moderate, om du skal holde en gruppe på en milliard mennesker ansvarlig for et par ekstremisters handlinger, så har du ett alvorlig problem.

 

 

Korstogene var svar på muslimenes angrepskriger, og forsøk på å gjenerbre kristne land i midtøsten. Og ikke noe tokter til midtøsten kun fr å slakte muslimer som du påstår.

 

http://www.thearma.org/essays/Crusades.htm

 

Selv om bare et mindretall muslimer følger koranen til punkt og prikke, så er det likevel for mange. Og får disse for stor makt så vil de også kunne tvinge flere muslimer til å følge koranen til punkt og prikke.

 

Ekstremistene i islamsk råd prøver jo allerede på akkurat det, og de prøver også å tvinge oss andre til å leve under islams regler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...