Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg sprutet uten orgasme


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest TS_jente

Altså, jeg drev å onanerte i går og det begynnte å bygge seg opp til en orgasme, men den kom aldri. Det kom bare masse væske, men det var ikke samme følelsen som når jeg går på do, selv om jeg nå er litt usikker på om jeg rett og slett tisset på meg? :dontgetit: Jeg mener, skal man ikke ha orgasme også hvis man spruter? Ble riktignok en del distrahert av det så det kan jo være derfor jeg ikke fikk orgasmn i tillegg. Ehm, jeg er forvirret :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, jeg drev å onanerte i går og det begynnte å bygge seg opp til en orgasme, men den kom aldri. Det kom bare masse væske, men det var ikke samme følelsen som når jeg går på do, selv om jeg nå er litt usikker på om jeg rett og slett tisset på meg? :dontgetit: Jeg mener, skal man ikke ha orgasme også hvis man spruter? Ble riktignok en del distrahert av det så det kan jo være derfor jeg ikke fikk orgasmn i tillegg. Ehm, jeg er forvirret :(

 

Du ble rett og slett "veldig våt" tror nå jeg, ikke unormalt når det er godt det man holder på med. Er du usikker på om det er urin så lukt eller smak på det Når det gjelder hvor mye væske som kommer så er det vel individuelt? Men kommer det fra urinrøret så er nok sjangsen langt større for at det kan være rester av urin som har sluppet ut pga manglende kontroll på blæra (kan skje under orgasme om jeg ikke har misforstått helt).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Jo, det kan jo hende jeg bare ble veldig våt, men det kom ikke fra der fuktigheten bruker å komme fra, det bare rant masse uten at jeg klarte å stoppe det om jeg prøvde å holde igjen. Dessuten har jeg alltid hatt problemer med å bli våt, selv om jeg er kåt nok, det er bare så rart, har aldri skjedd før :S

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Blir kanskje en del detaljer dette men :whistle:

 

Det var bare ren klitorisstimulering med en vibrator. Tok bare 2-3 minutter før det skjedde og jeg gjorde ingenting annerledes enn jeg pleier. Det at det tar 2-3 minutter før det blir action er i og for seg ikke så rart, slik er det egentlig hver gang siden jeg psyker meg opp fra tidlig på kvelden, helt til jeg skal legge meg, men jg kan bare ikke fatte å begripe hva det var eller hva som skjedde.

 

Jeg fikk følelsen av at jeg måtte på do, men det hadde jeg jo nettopp gjort, så jeg gikk ut ifra at jeg blandet den med følelsen av en kommende orgasme, for det har hendt før. Men det var visst ikke det da xD

Lenke til kommentar

Tror ikke du tisset på deg kamerat ;)

Noen gang våknet med morra brød? Lurt på hvorfor?

Enkelt, når man blir kåt så sperrer urinrøret seg for ikke å blande seg med spermet som skal komme. Nå du sover og må tisse så vil kroppen gjøre deg kåt og du klarer fint å holde deg. Når du har sex er det samma greia, med mindre du ikke var kåt da;) Så urin er det neppe :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du tisset på deg kamerat ;)

Noen gang våknet med morra brød? Lurt på hvorfor?

Enkelt, når man blir kåt så sperrer urinrøret seg for ikke å blande seg med spermet som skal komme. Nå du sover og må tisse så vil kroppen gjøre deg kåt og du klarer fint å holde deg. Når du har sex er det samma greia, med mindre du ikke var kåt da;) Så urin er det neppe :)

*hviske til deg* Er ei jente det er snakk om :whistle:

Lenke til kommentar
Tror ikke du tisset på deg kamerat ;)

Noen gang våknet med morra brød? Lurt på hvorfor?

Enkelt, når man blir kåt så sperrer urinrøret seg for ikke å blande seg med spermet som skal komme. Nå du sover og må tisse så vil kroppen gjøre deg kåt og du klarer fint å holde deg. Når du har sex er det samma greia, med mindre du ikke var kåt da;) Så urin er det neppe :)

*hviske til deg* Er ei jente det er snakk om :whistle:

 

 

 

 

Ops xD men samme prinsippet da;) bare uten morra brød :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du tisset på deg kamerat ;)

Noen gang våknet med morra brød? Lurt på hvorfor?

Enkelt, når man blir kåt så sperrer urinrøret seg for ikke å blande seg med spermet som skal komme. Nå du sover og må tisse så vil kroppen gjøre deg kåt og du klarer fint å holde deg. Når du har sex er det samma greia, med mindre du ikke var kåt da;) Så urin er det neppe :)

*hviske til deg* Er ei jente det er snakk om :whistle:

 

 

Han som sa dette er nok ikke samme person som trådstarter. At det "kom urin i lag med spermen" indikerer vel at det er en gutt? :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...