Gå til innhold

Hvilke av disse to bildene gjør seg best i "familialbum"


Anbefalte innlegg

Hvor mye bør et vanlig "ferie, familie," bilde redigeres før det blir for mye? Jeg tok et bilde ute i gaten forleden dag bare for morro, prøvde meg på "Dave Hill" effekten i det ene bildet og det fikk en slags HDR effekt. Blir det for mye av det gode? Eller ville et slikt bilde være "ekte" nok til å ha det i familialbummet?

 

Legger ved redigert og orginalen.

 

post-28888-1234652074_thumb.jpg

 

post-28888-1234652094_thumb.jpg

 

Edit: Ser ut til at jeg feilpostet denne, en mod kan gjerne flytte den.

Endret av kesse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde nr 1 er ikke HDR, kun justert i Adobe Camera Raw. Jeg er enig i at det ser litt kunstig ut, men jeg synes det bildet er "kulere" enn nr2, selvom det ser mer ekte ut. Og det er nettopp der dilemmaet mitt ligger..

 

Kunne selvsagt gjort en mellomting, men for å få folks mening så lagde jeg en som litt ekstra overdrevet.

Lenke til kommentar
Ifølge meg bør ikke noen bilder i familie-album redigeres i det hele tatt! uansett så har du jævlig lite å gjøre om du må ha hjelp til det. virker som at du skaper problemer bare for å være aktiv i diskusjon.no

En såpass usaklig uttalelse synes jeg du kunne spare deg for. Den faller på sin egen urimelighet når trrådstarter har vært medlem her siden 2003 og enda ikke har rundet 1000 poster.

 

Tom

Lenke til kommentar

Par innlegg slettet her da de bryter retningslinjene §2:

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Tilbakemelding på moderering skjer ikke i denne tråden men via PM da kommentering i trådene er Off-Topic :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...