Gå til innhold

Er du brusavhengig?


sCuper

Anbefalte innlegg

Lykke til Linn. Skal heie på deg jeg :) Må støtte en felles krestjansunner;)

Man føler seg ekstremt bra om man klarer seg gjennom noe slikt, så det plusser på mye det og. Jeg spiste ikke noe godteri og sånt på 1 år. Det var litt kjedelig til tider, men fy så bra man føler seg når man har gjort det!

Så det er bare å stå på, du klarer det om du virkelig vil!

 

Og jeg føler meg skyldig her jeg sitter med en cola når jeg skriver i denne tråden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 år er for mye.. men mindre det virkelig er nødvendig. man må jo leve litt? jeg kommer sikkert til å drømme om kanelboller og marsipansjokolader innen uke 2. Anbefaler uansett å ta babysteps når man skal kvitte seg med en uvane. Lettere å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
1 år er for mye.. men mindre det virkelig er nødvendig. man må jo leve litt? jeg kommer sikkert til å drømme om kanelboller og marsipansjokolader innen uke 2. Anbefaler uansett å ta babysteps når man skal kvitte seg med en uvane. Lettere å gjennomføre det.

Ja, så klart, det var kanskje litt brutalt. Det var egentlig ikke virkelig nødvendig, men jeg bestemte meg, og satte det målet. Som du sa, babysteps er nok enklere, og er lettere å ikke falle tilbake om man kan tenke "en måned igjen!" enn "11 måneder igjen uten noe godteri". Men jeg klarte det. Og sjokolade smakte himmelsk etter ett år uten noe. Jeg levde da like bra uten godis som med jeg i hvert fall

Lenke til kommentar

Går vel 1-2L om dagen, fæl uvane! Drikker så og si bare Pepsi max.

Tør vel si jeg er litt avhengig men jeg tror jeg kunne sluttet å drikke om jeg bare orket, får ta det en helg når jeg slipper å være våken. Koffeinen tar litt overhånd til tider, når jeg går i retning der jeg vet det er en butikk tenker jeg at jeg lar være å kjøpe brus nå, men plutselig er jeg jammen inne i butikken uten å ha lagt noe særlig merke til hvordan jeg kom dit.

._.

Lenke til kommentar

Jeg hater cola! Syns det smaker helt rævv og jeg føler jeg får belegg på tennene med en gang. Hvis jeg skal drikke brus er det pepsi max.

 

Men jeg tror egentlig ikke kroppen min tåper brus, jeg får så vondt i halsen av kullsyren. Eneste grunnen til at jeg av og til kjøper pepsi max er fordi jeg syns smaken er god etter fylla, eller ved et måltid som består av kjøttdeig (taco, pizza, lasagne), men det holder med ett glass liksom :)

Lenke til kommentar

Det hjelper egentlig lite å bare slutte med brus og godteri.

 

Hvis man i tillegg begynner på et veldig sunt kosthold så vil man merke at formen blir helt super. Da er det ganske mye lettere å holde seg unna brusen.

Blir helt gal i hodet av ekstase. WOooot.

 

Da kan man også belønne seg selv med litt brus i helga.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Ikke hør på han. det hjelper mye å kutte ut godteri og brus. på bare en mnd har jeg gått ned nesten 3 kilo. jeg har trent i tillegg, men det har jeg alltid gjort.

 

 

 

Legger du på deg av brus? :D

Skal drikke ekstra mye brus nå fremover, sammen med mitt fett pulver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...