Gå til innhold

Erfaringer med Alibaba.com?


sdf123

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det blir det vel 180 USD = ca 1200 kr .... ja ENDA billig ... men så ....

1200kr + 25% mva = 1500 kr + 200 kr fortollingsgebyr blir ca 1700 kr.

 

Er 1700 kr fortsatt billig?

Og hva om boksen har feil eller blir ødelagt?

Endret av ca119
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei,

 

Noen som har erfaringer med å kjøpe fra selgere på Alibaba.com? Ser man har goldseller osv, men som sagt erfaringer takk :)

 

 

PS. Jeg har sett litt på en dreambox 600-c kopi, skulle få den for 180USD inkluder frakt, noe jeg mener er en bra pris.

 

 

Trodde Alibaba var for business 2 business jeg? Altså fabrikker/selskap som selger i store kvantum til importører?

Lenke til kommentar
Trodde Alibaba var for business 2 business jeg? Altså fabrikker/selskap som selger i store kvantum til importører?

Er mitt inntrykk også. Mistet peppen ganske fort når jeg oppdaget at minstebestilling som regel er 20 ft./40 ft. container, min. 3000 pcs. osv. :p

 

Hvis trådstarter har snublet over en selger der som selger varer enkeltvis, er det vel nesten grunn til å være forsiktig/skeptisk? Finnes garantert kjeltringer som opererer på Alibaba.com også. ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg åpner denne tråden med følgende melding:

 

Jeg snakket med en venn om at jeg vurderte å handle noe datautstyr på alibaba.com, men dette er nå avlyst. Han kunne fortelle at han hadde bestilt og betalt et par bærbare pc'er, men han fikk dessverre aldri det han hadde bestilt.

 

Til alle som vurderer å handle med firmaer som er registrert på alibaba.com, les denne tråden (og andre tråder på forumet til alibaba):

 

http://resources.alibaba.com/topic/46835/O..._IN_ALIBABA.htm

 

Forumet er fullt av ofre for kinesiske svindlere og det hjelper ikke at de er "goldsupplier". Alibaba gir blaffen, de tjener penger på å gi ut denne statusen samtidig som de ikke har noe som helst ansvar for følgene! De er fullstendig likeglade, dersom alibaba utestenger en leverandør så bytter bare leverandøren navn og deretter registrerer de seg på nytt som goldsupplier. Alibaba "aksepterer" dette ved å ikke gjøre noe som helst for å hindre svindel (og de tjener penger på det!).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...