Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med Vaginapumpe


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest 22334455

Jeg kjøpte vaginapumpe av denne typen for en stund siden, jeg har prøvd å bruke den noen ganger, men den lekker bare luft, sikkert pga den ikke sitter skikkelig. Noen`som har en ide om hva jeg kan gjøre for at den skal sitte skikkelig + ikke lekke luft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_123_*

Klart, fosteret blir sugd ut, ingen tvil overhode.

 

Ja musen er glattbalbert, blir bare ikke skikkelig vakum, kan være pga den ikke passer skikkelig, noen ide på hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva skjer hvis ei som er gravid prøver den? Svupp, and the dirt is gone?

Tror ikke det er slik den fungerer. Navnet er nok ganske misvisende, da den ikke skal brukes på "innsiden".

Lenke til kommentar
Er det lix deiligere å ha sex når "leppene blir oppsvulmet og får økt blodtilførsel" ?

Høres bare freaky ut spør du meg:P

Er det freaky å ønske å stimulere for en bedre orgasme?

 

Når områder på kroppen er mer følsomme og sansene er skjerpet kan orgasmen(eller veien dit) være langt bedre en tilvanlig. Anbefales å prøve. Det finnes mange måter å få dette til på. Vaginapumpe er en ting for damene. Penispumpe er det samme for mannfolka.

 

Om du ønsker å eksperimentere og prøve ut nye ting anbefaler eg deg å droppe forhåndsdømmingen og heller prøve ut litt selv. Men om du ikke ønsker å prøve ut nye ting så er det ikke nødvendig å kalle det for freaky når andre gjør det.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg selv er mest aktiv i bilteknisk-tråden, og kommenterer skjeldent om noe jeg vet lite eller ikkenoe om... Men i dag skjer untaket.

 

Om jeg var deg, hadde jeg forsøkt å pumpe alt hva jeg kan - deretter eliminert mulighetene for feil ved å høre etter hvor den suger "falsk luft".

 

Når det kommer til hvorvidt plasten sitter godt nok tilpasset deg, vil jeg også anbefale kokende vann - handsker på hender - og litt muskelkraft for å bende faenskapet til for å passe perfekt.

Lenke til kommentar
Om jeg var deg, hadde jeg forsøkt å pumpe alt hva jeg kan - deretter eliminert mulighetene for feil ved å høre etter hvor den suger "falsk luft".

 

Når det kommer til hvorvidt plasten sitter godt nok tilpasset deg, vil jeg også anbefale kokende vann - handsker på hender - og litt muskelkraft for å bende faenskapet til for å passe perfekt.

Dagens! Et skikkelig praktisk mekaniker-svar! Elsket spesielt "falsk luft" :!:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...