Gå til innhold

Fredag den 13. Hvordan var dagen deres?

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ante ikke at det var fredag 13 i dag, men jeg har hatt en ulykke. Jeg smalt hodet HARDT ned i bakken ved et uhell, og jeg var redd for hjernerystelse, men heldigvis så ble det ingenting av det.

Ellers en det har jeg hatt det topeprs.

Skrevet

Let's see... Jeg trakket på et bananskall som lå på isen, noe som selvsagt førte til et forholdsvis ubehagelig fall. Og nei, det er ikke tull, eller noe jeg leste i en tegneserie. Også mistet jeg colaen min i vannet.

Skrevet

Ikke noe annerledes enn andre dager igrunn. Hver gang jeg har fri så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og føler jeg ikke får gjort noe. Men de dagene jeg skal på jobb, er jeg så arrrrg over å ikke få gjort noe..

Men som alle andre fredager, god helg.. Pilse innover :)

Skrevet
Ikke noe annerledes enn andre dager igrunn. Hver gang jeg har fri så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og føler jeg ikke får gjort noe. Men de dagene jeg skal på jobb, er jeg så arrrrg over å ikke få gjort noe..

Men som alle andre fredager, god helg.. Pilse innover :)

vel, jeg har også blitt spandert en cola på idag. På glassflaskeOMGOMGOMG

Skrevet

Jeg hadde tilfeldigvis time hos tannlegen i dag. Det gikk overraskende bra for min del, men den maskinen de bruker til å ta røntgenbilder med streiket mens de tok bilder av meg, så jeg måtte inn på et nytt kontor med fungerende røntgenkamera :)

Skrevet

Var på vei hjem fra skolen for å spise middag og slappe av. Trodde jeg. Like etter at jeg hadde fylt posen med appelsiner på Rimi ringte sjefen. "Hei, du vet du skal jobbe i dag?"

:mad:

Jaja, det kunne vært mye verre, for all del. Godt jeg ikke skal ut, da hadde jeg gått i teina relativt kjapt.

Skrevet

Har egentlig hatt en grei dag. Heeelt vanlig. Utenom at visse kjipe mennesker bestemte seg for å ha pokerkveld i stedet for å være sammen med meg. OOOG... Noen som eier en lett sykkel som jeg tilfeldigvis klarte å kjøre på med scootern min i sommer krever plutselig 450 kr. Men har en mistanke om at det bare er kødd. Og i så fall har alt vært bra :D

Skrevet

Tja, ble jo født Fredag den 13. så det er vel egentlig lykkedagen min...

Men, den hare vel vært ganske rolig. Jeg fant 20 kroner på kunstgresset der vi trente men ble samtidig frakjørt av bussen rett etterpå...

Så, en ganske vanlig dag!

Skrevet
Jeg fant 20 kroner på kunstgresset der vi trente men ble samtidig frakjørt av bussen rett etterpå...

Så, en ganske vanlig dag!

Så du pleier å finne 20 kroner på kunstgresset, og blir frakjørt av bussen hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...