Gå til innhold

Løs slider på Sony Ericsson W595


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en W595.Har bare hatt den i 2 dager men synes slideren virker litt løs:S Kjente det allerede første dagen den ble brukt. Den er helt fast å fin når den er lukket men når den er skyvet opp så kjennes den litt løs.Er ikke mye bare litt.Så da lurte jeg på om dette er vanlig på denne mobilen.Er det slik til dere andre eiere av denne mobilen?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir bedre etter hvert. Har den mobilen. Skjedde med meg også, og det gikk over etter to - tre uker. Ingen grunn til bekymring ;)

 

Sikker på det? Høres litt merkelig ut at det blir bedre etter noen uker da:S I teorien skulle det ha blitt værre etter tid:S Noen flere som har erfaring om dette da?

Lenke til kommentar
Vansklig og se for seg hvor løs den egentlig er, reis innom en butikk og se på en lik modell, er det stor forskjell på den og din?

 

Jeg bor litt avsides så blir litt vanskeli å bare komme seg inn til byen å se på en lik modell der.Ingen som kan bekrefte at deres slider er litt løs og da? Er ikke mye,kjenner bare at det glipper litt når jeg vipper opp og ned litt på toppdelen når den er åpen.Når den er lukket så er den helt fin. Så da kommer vi kanskje fram til at mobilen skal være slik å da slipper jeg å sende den tilbake :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...