Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Tror jeg bare gir opp den telefonen min, nå har jeg instalert custom fw + hard reseta sikkert 20 ganger men fortsatt henger den seg opp så å si hele tiden.! Noen som har peiling på hvor jeg finner en original fw jeg kan flashe inn? så sender jeg den bare tilbake til onecall og får en ny ;) Har det kommet noen ny vers. av telefonen btw? ser onecall fikk inn nye til lager 29.09.09. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg bare gir opp den telefonen min, nå har jeg instalert custom fw + hard reseta sikkert 20 ganger men fortsatt henger den seg opp så å si hele tiden.! Noen som har peiling på hvor jeg finner en original fw jeg kan flashe inn? så sender jeg den bare tilbake til onecall og får en ny ;) Har det kommet noen ny vers. av telefonen btw? ser onecall fikk inn nye til lager 29.09.09. Takker for svar :)

 

Skreiv vist om det samtidig som du skreiv dette... søk etter den på goggle.. eller mail meg så skal du få den. er en jungel av versioner der. også med samme navn. Noen moddet..noen ikke.

Lenke til kommentar
Leste side 440 vedrørende Iphone her på forumet. Der var det store spm klikke lyd i telefonen når man ristet på den. Er det virkelig så stor forskjell angående kvalitet på de telefonene ?

 

Min lager ivertfall ingen lyd :) Jeg vill tørre å påstå at kvaliteten på denne telefonen virker sterkere :) Alt sittter thigt å fint ivertfall :)

Lenke til kommentar
.

 

- Minus:

3d task switcher er tatt bort igjen (Denne slukte batteriene)

*Photocontacts er tatt helt bort. (Dette irriterer meg mest:-) og skjønner ikke hvorfor. Denne brukte jo ikke stort strøm før eller.

Alle ringe toner og det meste i fra C er fjernet, noe jeg absolutt ikke skjønner. Ergelig at en må sitte og lete opp disse igjen. Vi har kjøpt en av de telefonene med mest interminne og burde jo til de grader være nok plass til dette.

Kan virke som det har blitt en slags konkuranse med og frigjøre mest mulig plass på C: der ute. Jeg hadde 47 mb ledig før, og 55mb på C nå... hva så???????

men men.. alt i alt den beste jeg har prøvd. Alt på telefon virker uten tull.

 

Karakter 8+ (Får en 10 når jeg får tilbake 3d task som ikke tømmer batteri og photocontacts:-)

 

Snadder, lurer på å prøve denne selv.

Photocontacts bruker jeg ikke. 3d taskmanager var praktisk, men en strømsluker. Burde gå an å gjøre disse aplikasjonene mindre strømkrevende når de likevel stort sett ligger i dvale.

 

Har litt sansen for sev7en sin måte å pakke på. Han fjerner også veldig mye fra c:, men han lager pakker av alt han fjerner så det kan lastes ned og installeres av dem som ønsker det...

Lenke til kommentar
.

 

- Minus:

3d task switcher er tatt bort igjen (Denne slukte batteriene)

*Photocontacts er tatt helt bort. (Dette irriterer meg mest:-) og skjønner ikke hvorfor. Denne brukte jo ikke stort strøm før eller.

Alle ringe toner og det meste i fra C er fjernet, noe jeg absolutt ikke skjønner. Ergelig at en må sitte og lete opp disse igjen. Vi har kjøpt en av de telefonene med mest interminne og burde jo til de grader være nok plass til dette.

Kan virke som det har blitt en slags konkuranse med og frigjøre mest mulig plass på C: der ute. Jeg hadde 47 mb ledig før, og 55mb på C nå... hva så???????

men men.. alt i alt den beste jeg har prøvd. Alt på telefon virker uten tull.

 

Karakter 8+ (Får en 10 når jeg får tilbake 3d task som ikke tømmer batteri og photocontacts:-)

 

Snadder, lurer på å prøve denne selv.

Photocontacts bruker jeg ikke. 3d taskmanager var praktisk, men en strømsluker. Burde gå an å gjøre disse aplikasjonene mindre strømkrevende når de likevel stort sett ligger i dvale.

 

Har litt sansen for sev7en sin måte å pakke på. Han fjerner også veldig mye fra c:, men han lager pakker av alt han fjerner så det kan lastes ned og installeres av dem som ønsker det...

 

Er det andre plasser en den http://samsungi8910omnia.com/ dere finner custom fw? ;)

Lenke til kommentar

Prøv heller denne.. den du nevner over er den jeg akkurat gikk vekk i fra.

Letet etter noen linker, men flere der har hatt maks 10 dowloads.. Alle..bruk heller Megaupload..

Ny link i fra Andersson.

 

http://rapidshare.com/files/285119527/HX1....erSound.ra.html

 

OBS alle nye SW må "avhuke" for boot. Trenger heller ikke oppdatere modem. Det med bootloader er viktig.

 

Eller denne med 3d task..modded av samme mann. (men antar batteriproblemet kommer igjen da.

 

 

http://forums.samsungi8910omnia.com/samsun...isation-11.html

Endret av Nikko66
Lenke til kommentar

spekulerer litt i å teste en slik modifisert FW, men det virker som om de som prøver disse får mange flere problemer i ettertid? som f.eks at den låser seg, må resettes etc.

 

jeg har aldri hatt slike problemer på min, og har ikke akkurat lyst til å gjøre en innsats for å få telefonen til å låse seg.

Lenke til kommentar
spekulerer litt i å teste en slik modifisert FW, men det virker som om de som prøver disse får mange flere problemer i ettertid? som f.eks at den låser seg, må resettes etc.

 

jeg har aldri hatt slike problemer på min, og har ikke akkurat lyst til å gjøre en innsats for å få telefonen til å låse seg.

 

Min startet plutselig å låse seg FØR jeg testet cusomt fw. Så derfor driver jeg å tester ut forskjelige for å se om den slutter å låse seg:) eller den låser seg ikke men den henger ofte mange sekunder, utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli mektig irritert. Det har sikkert vært diskutert tidligere, men tar det igjen.

 

Batteriet virker jo helt elendig. Jeg lada det opp fult i går, men over natten så ble det tomt. Det har blitt tappa utrolig fort siden jeg fikk telefonen. Hva kommer dette av?

 

batteriet tappes fort om du ikke restarter telefoenen etter at du har koblet den til pc'en.. er en bug som gjør at programmet som brukes til tilkobling ikke lukkes når man kobler telefonen fra.. dette kan være en årsak til at telefonen din tappes..

 

her står også endel info: http://forums.samsungi8910omnia.com/samsun...ttery-life.html

Lenke til kommentar

Samsung Norge fornekter seg ikke. Etter å ha ventet på svar fra dem i nærmere tre uker ang. når vi kan forvente en firmware oppdatering, purret jeg på dem i går. I dag kom dette intetsigende svaret.

 

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

Vi har ikke fått noe svar enda når neste opdatering vil komme.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

Samsung Electonics Nordic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...