Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747

Kan bli lenge å vente ja, det må jeg innrømme, men fytti katta som jeg gleder meg :) Endelig en telefon som har ALT! Dessverre døde K850i-en min idag og det å være telefonløs til juni er høøøvelig uaktuelt, så man får nesten se...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hmm prisen var da ikke så høy!!

 

Huff jeg må velge mellom den her, Meizu M8 og iPhone....

 

Får se ka peng boka sier om noen månder. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lekte litt med telefonen i dag.

 

- Deilig med berøringsfølsom skjerm fremfor trykkfølsom.

- Ålreit widget-system, selv om mange av de er direkte unødvendige og rene snarveier

- Ligger godt i hånden. Telefonen er svær, men ikke like bred som Iphone og det er et viktig punkt for min del.

- Desverre har den _IKKE_ hdmi-utgang som jeg har sagt den har tidligere :/

- Fantastisk skjerm!! De som snakker om lav oppløsning kan ta seg en bolle, dette var nydelig til bilder og video.

 

Den er ikke langt unna nå! :)

Lenke til kommentar
Da er min samsung omnia hd bestilt. Anbefaler: www.idedata.no

De er alltid tidlig ute. De bestiller ofte små partier fra utlandet, da gjerne med engelsk OS. De ansatte får uansett fingra i den 5.mai. Så skal ikke ta lange tiden etter før vi kan gjøre det samme:)

(skal bli godt å bli kvitt htc touch hd'mobben)

 

Altid kjipt å forhåndsbestille da det nesten altid er noen som får den inn tidligere....å da sitter du der å venter mens andre leker med dingsen :-)

Lenke til kommentar
Lekte litt med telefonen i dag.

 

- Deilig med berøringsfølsom skjerm fremfor trykkfølsom.

- Ålreit widget-system, selv om mange av de er direkte unødvendige og rene snarveier

- Ligger godt i hånden. Telefonen er svær, men ikke like bred som Iphone og det er et viktig punkt for min del.

- Desverre har den _IKKE_ hdmi-utgang som jeg har sagt den har tidligere :/

- Fantastisk skjerm!! De som snakker om lav oppløsning kan ta seg en bolle, dette var nydelig til bilder og video.

 

Den er ikke langt unna nå! :)

Hvor har du fått tilgang til denne fra?

Å hvordan kan det ha seg at hdmi utgangen er borte(eller var den aldri menst å være der? )

Hvordan er det å skrive mld med? ( du vet motfårestillingene mine mot knappeløse telefoner :whistle: )

Siden det er en serie 60 sak, er dagens kalenderhendelser i front på skjermen?

Du sier den ikke er langt unna, blir det før juni da? og prisen vil ligge rundt 7000 kr?

 

Andynator

 

 

Spennende. Trist at den kjører Symbian som gjør den totalt uaktuell for min del, men lag noe lignende med Android, så kanskje jeg bytter ut min aldrende iPhone.
For min del er det avgjørende at den bruker symbian :-)
Lenke til kommentar
Da er min samsung omnia hd bestilt. Anbefaler: www.idedata.no

De er alltid tidlig ute. De bestiller ofte små partier fra utlandet, da gjerne med engelsk OS. De ansatte får uansett fingra i den 5.mai. Så skal ikke ta lange tiden etter før vi kan gjøre det samme:)

(skal bli godt å bli kvitt htc touch hd'mobben)

 

Altid kjipt å forhåndsbestille da det nesten altid er noen som får den inn tidligere....å da sitter du der å venter mens andre leker med dingsen :-)

 

Har kjøpt mobil på nett noen ganger etterhvert. Mpx og idedata er rimelig kjapp, etter min erfaring. Har man forhåndsbestilt hos enten en av de, er man rimelig safe. Man kan jo selvsagt bare vente til den kommer. Its not that biggofadeal:)

Lenke til kommentar

Lekte litt med telefonen i dag.

 

- Deilig med berøringsfølsom skjerm fremfor trykkfølsom.

- Ålreit widget-system, selv om mange av de er direkte unødvendige og rene snarveier

- Ligger godt i hånden. Telefonen er svær, men ikke like bred som Iphone og det er et viktig punkt for min del.

- Desverre har den _IKKE_ hdmi-utgang som jeg har sagt den har tidligere :/

- Fantastisk skjerm!! De som snakker om lav oppløsning kan ta seg en bolle, dette var nydelig til bilder og video.

 

Den er ikke langt unna nå! :)

 

 

Ifølge en test av mobben som ligger på nettet, har mobilen vanlig tv ut funksjon (vga-oppløsning) i 3,5mm minijack utgangen. Skal man kjøre HDvideo out, må man ha en dongle. Hvis ikke man allerede har et tv med DLNA funskjon da. Hadde vært mye lettere med en HDMI utgang da selvsagt. HTC ordner nok det next time med den flotte tegra chippen, tenker eg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...