Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke får mer enn 500kr for den så kommer jeg nok til å beholde den selv. Hadde håpet å få 1000kr for den.

 

Jeg greide å få 1900 da jeg solgte den for litt over et halvt år siden

 

Lurer på om kanskje 1000kr er for lite, men telefonen er jo tross alt nesten 2 år gammel. Tror jeg ville vært fornøyd hvis jeg kunne fått 1900kr for den, men tror nok kanskje 1500kr kan være maks. Avskrivningen på en mobiltelefon er som regel ganske mye når den begynner å bli gammel.

 

 

 

 

Edit: Fikk solgt min Omnia HD til 1200kr. Så fort Samsung Galaxy SII kommer med NFC så blir det løp og kjøp.

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke får mer enn 500kr for den så kommer jeg nok til å beholde den selv. Hadde håpet å få 1000kr for den.

 

Jeg greide å få 1900 da jeg solgte den for litt over et halvt år siden

 

Lurer på om kanskje 1000kr er for lite, men telefonen er jo tross alt nesten 2 år gammel. Tror jeg ville vært fornøyd hvis jeg kunne fått 1900kr for den, men tror nok kanskje 1500kr kan være maks. Avskrivningen på en mobiltelefon er som regel ganske mye når den begynner å bli gammel.

 

 

 

 

Edit: Fikk solgt min Omnia HD til 1200kr. Så fort Samsung Galaxy SII kommer med NFC så blir det løp og kjøp.

 

Det tenkte jeg også. Men så fant jeg ut, hva i alle dager skal jeg med det i dag. Innen det blir vanlig vil jeg nok ha byttet tlf igjen..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg får ikke til å oppdatere telefonen jeg. Har aldri oppdatert den siden den var ny for to år siden, men ville gjøre ett forsøk nå. Bruker pc suite 7, og kobler til som vanlig. Når jeg går på den grønne pilen for software update, så starter server connection, men da jeg skal trykke neste kommer det opp at Your phone is not connected. Altså jeg kommer aldri til step 1 av 4, men stopper på 0/4. Noen som vet noe?

 

-og finnes det noen hard reset på omniaen?

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å oppdatere telefonen jeg. Har aldri oppdatert den siden den var ny for to år siden, men ville gjøre ett forsøk nå. Bruker pc suite 7, og kobler til som vanlig. Når jeg går på den grønne pilen for software update, så starter server connection, men da jeg skal trykke neste kommer det opp at Your phone is not connected. Altså jeg kommer aldri til step 1 av 4, men stopper på 0/4. Noen som vet noe?

 

-og finnes det noen hard reset på omniaen?

veit ikke om det går ann å oppdater på vanlig måte siden samsung har lagt ned alt som har med denne mobilen å gjøre

men det er bare og sette seg ned og skumme igjennom sidene her så finner du svar og løsninger på alt som gjelder denne mobilen

hard reset +og mye mye mere

Lenke til kommentar

Ja, og det er utrolig dårlig at de fjerner alt på en såpass "ny" eller brukanes mobil. Skulle jo ikke vært lov. Jeg mener det egentlig er ett klart brudd, da kjøpet mitt innebar support av varen i dens brukertid, altså mer enn snart to. Men, men Samsung har jo som vi vet en fin side med gode mobiler, og en jævlig dårlig side med elendig kunde support. Noen som vet om det går ann å få tak i update andre steder på nett enn Samsung sine sider? Har hørt mye flashing og rom og xda men aner ikke hva det er for noe:)

 

Jeg får ikke til å oppdatere telefonen jeg. Har aldri oppdatert den siden den var ny for to år siden, men ville gjøre ett forsøk nå. Bruker pc suite 7, og kobler til som vanlig. Når jeg går på den grønne pilen for software update, så starter server connection, men da jeg skal trykke neste kommer det opp at Your phone is not connected. Altså jeg kommer aldri til step 1 av 4, men stopper på 0/4. Noen som vet noe?

 

-og finnes det noen hard reset på omniaen?

veit ikke om det går ann å oppdater på vanlig måte siden samsung har lagt ned alt som har med denne mobilen å gjøre

men det er bare og sette seg ned og skumme igjennom sidene her så finner du svar og løsninger på alt som gjelder denne mobilen

hard reset +og mye mye mere

Endret av tomfly
Lenke til kommentar

http://i8910tuning.com/

 

http://i8910tuning.com/tutorials/how-to-flash-my-roms/

 

Guide til å flashe, ganske lett.

 

Men du MÅ bruke windows xp eller virtuel Xp maskin fra din vista / Windows 7

 

Faenil slipper også snart ut N2o5 versjon, som blir enda bedre en den veldig bra N2o4 som er ute.

 

Mobilen får virkelig nytt pust med disse firmwarene, prøvde selv hyperX som jeg fant kulere en N2o4, men lagget skikkelig på min mobil, så blir å ha N2o4 til N2o5 snart kommer.

 

 

Bare glem uansett å flashe til samsung, lettere og bedre alternativ og bare gå over til faenil eller hyperX som leverer bedre funksjoner en samsung klarte selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...