Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Målingene hans viser 23.91 fps stabilt. Jeg så resultatet, det så meget bra ut.

 

Beam ser herlig ut, men jeg er ikke overbevist før jeg får se telefonen i levende æksjon : ) Jeg tror nok projektoren vil skuffe, og er ikke så sikker på om video og bilde blir bedre enn i8910. Men det finner vi ut utpå sensommeren eller høsten. I mellomtiden kommer det kanskje andre telefoner som er like så gode. En iphone med alle fordelene til omnia HD hadde vært supert : )

 

svenny: dersom du har installert ALLE driveren til telefonen på XP, og du bruker samme firmware som den du tok bilde av (eller en hvilken som helst annen), og frendeles får det bildet du beskriver, så er jeg tom for råd. Du kan spør hyperX selv om du er keen på hans firmware.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nå også andre "custom" firmware tilgjengelig med 24 Fps, disse kan flashes som vanlig med Samsung flash tool. Info finnes her >>

 

 

Nå ble eg litt mer interressert. Hvis eg kan få meg nytt firmware via samsung pc suit..gidd ikke lese i all evighet. Kordan funker det da mr.?

Samsung pc suit må jo bli "cracked" sort of speak..

 

Ikke Samsung PC Studio ...

 

 

Samsung Flash Tool/Symbian Rom flashing tool , info her >>

Lenke til kommentar

Det er nå også andre "custom" firmware tilgjengelig med 24 Fps, disse kan flashes som vanlig med Samsung flash tool. Info finnes her >>

Samsung flash tool er avansert og vanskelig. Da er det langt lettere med hyperX sin variant.

 

Rart at de skriver publisert 05.03.10, når den artikkelen i realiteten var skrevet for minst 9 måneder siden. De har lagt til noen telefoner etter det, men innholdet er det samme. Lite aktuelt da ting har endret siden den tid.
Lenke til kommentar

Det er nå også andre "custom" firmware tilgjengelig med 24 Fps, disse kan flashes som vanlig med Samsung flash tool. Info finnes her >>

 

 

Nå ble eg litt mer interressert. Hvis eg kan få meg nytt firmware via samsung pc suit..gidd ikke lese i all evighet. Kordan funker det da mr.?

Samsung pc suit må jo bli "cracked" sort of speak..

 

Ikke Samsung PC Studio ...

 

 

Men uansett. Den nyeste HX-V3-17 firmwaren virker jo helt magisk. 24fps. Autofocus in video. Og kinetic scrolling. flash,flash,baby:)

Lenke til kommentar

Kryr jo av fremgangsmåter til hvordan man flasher firmware. Kan noen sende meg en link til den nyeste, beste framgangsmåten til hvordan man instalerer cocked firmware? (Mobben min er ikke hacked)

 

denne videoen ser ut til å funke perfekt med GOD LYD !!!

http://samsungi8910omnia.com/hyperx-hx-v3-custom-firmware-released-24-fps-720p-video-fix/#comments

 

firmware er denne: http://hyperx-i8910.com/

 

How To Flash

 

January 15, 2010 by Allroms · 34 Comments

Many people dont know how to flash their phone, thats why I am posting this tutorial!

The only way you can flash is through Windows XP (If you know another method, just post it!)

Tutorial

1. Install Microsoft’s MS XML

2. Then install the i8910 HD Flashing drivers. At this point it might pay to reset your machine to insure the drivers install correctly.

Firstly a warning, before we flash the phone. Make sure its full charged. Please note that flashing your phone will void your warranty. Also do not disconnect your phone or power off your computer when flashing! Otherwise you will have yourself a nice shiny black brick.

3. Start the downloaded HyperX firmware. (the .exe file, on your computer.) You can see the program, but can’t click the start button.

4. You need to reset your phone before flashing, using first a soft reset (*#7780#) and to be sure a hard reset (*#7370#) The default lock code is 00000000!

From now on, you dont have to do this! Its done automaticly by HX flashing firmware!

5. Shutdown your I8910 and start it with volume button up + lock key pressed. (if its done correctly, you will see the bootloader, a blue screen)

6. Connect the phone with usb, and you will see that you can press the start button in the program to flash the firmware!

 

 

Så kommer det store spørsmålet - går det ann å legge inn norsk meny etterpå med PC studio etter på ???

Noen som har prøvd - er veldig fristet til flashing men venter på avklaring fra noen som har gjort det.

NoNickAtAll nevnte 12.3 ny norsk firmware -

hvor finner vi den og er den med forbedret LYD ?

Endret av juveng
Lenke til kommentar

Kryr jo av fremgangsmåter til hvordan man flasher firmware. Kan noen sende meg en link til den nyeste, beste framgangsmåten til hvordan man instalerer cocked firmware? (Mobben min er ikke hacked)

 

denne videoen ser ut til å funke perfekt med GOD LYD !!!

http://samsungi8910omnia.com/hyperx-hx-v3-custom-firmware-released-24-fps-720p-video-fix/#comments

 

firmware er denne: http://hyperx-i8910.com/

 

How To Flash

 

January 15, 2010 by Allroms · 34 Comments

Many people dont know how to flash their phone, thats why I am posting this tutorial!

The only way you can flash is through Windows XP (If you know another method, just post it!)

Tutorial

1. Install Microsoft’s MS XML

2. Then install the i8910 HD Flashing drivers. At this point it might pay to reset your machine to insure the drivers install correctly.

Firstly a warning, before we flash the phone. Make sure its full charged. Please note that flashing your phone will void your warranty. Also do not disconnect your phone or power off your computer when flashing! Otherwise you will have yourself a nice shiny black brick.

3. Start the downloaded HyperX firmware. (the .exe file, on your computer.) You can see the program, but can’t click the start button.

4. You need to reset your phone before flashing, using first a soft reset (*#7780#) and to be sure a hard reset (*#7370#) The default lock code is 00000000!

From now on, you dont have to do this! Its done automaticly by HX flashing firmware!

5. Shutdown your I8910 and start it with volume button up + lock key pressed. (if its done correctly, you will see the bootloader, a blue screen)

6. Connect the phone with usb, and you will see that you can press the start button in the program to flash the firmware!

 

 

Så kommer det store spørsmålet - går det ann å legge inn norsk meny etterpå med PC studio etter på ???

Noen som har prøvd - er veldig fristet til flashing men venter på avklaring fra noen som har gjort det.

NoNickAtAll nevnte 12.3 ny norsk firmware -

hvor finner vi den og er den med forbedret LYD ?

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

 

Kryr jo av fremgangsmåter til hvordan man flasher firmware. Kan noen sende meg en link til den nyeste, beste framgangsmåten til hvordan man instalerer cocked firmware? (Mobben min er ikke hacked)

 

denne videoen ser ut til å funke perfekt med GOD LYD !!!

http://samsungi8910omnia.com/hyperx-hx-v3-custom-firmware-released-24-fps-720p-video-fix/#comments

 

firmware er denne: http://hyperx-i8910.com/

 

How To Flash

 

January 15, 2010 by Allroms · 34 Comments

Many people dont know how to flash their phone, thats why I am posting this tutorial!

The only way you can flash is through Windows XP (If you know another method, just post it!)

Tutorial

1. Install Microsoft’s MS XML

2. Then install the i8910 HD Flashing drivers. At this point it might pay to reset your machine to insure the drivers install correctly.

Firstly a warning, before we flash the phone. Make sure its full charged. Please note that flashing your phone will void your warranty. Also do not disconnect your phone or power off your computer when flashing! Otherwise you will have yourself a nice shiny black brick.

3. Start the downloaded HyperX firmware. (the .exe file, on your computer.) You can see the program, but can’t click the start button.

4. You need to reset your phone before flashing, using first a soft reset (*#7780#) and to be sure a hard reset (*#7370#) The default lock code is 00000000!

From now on, you dont have to do this! Its done automaticly by HX flashing firmware!

5. Shutdown your I8910 and start it with volume button up + lock key pressed. (if its done correctly, you will see the bootloader, a blue screen)

6. Connect the phone with usb, and you will see that you can press the start button in the program to flash the firmware!

 

 

Så kommer det store spørsmålet - går det ann å legge inn norsk meny etterpå med PC studio etter på ???

Noen som har prøvd - er veldig fristet til flashing men venter på avklaring fra noen som har gjort det.

NoNickAtAll nevnte 12.3 ny norsk firmware -

hvor finner vi den og er den med forbedret LYD ?

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

Lenke til kommentar

jeg har også lekt inn hyperx idag, er egentlig stor fornøy, så veldig mye bedre enn den andre. Men når det er sakt så sliter jeg med noe, jeg vil nemlig legge inn noen ringetoner på telefonen, fordi de som var med på hyperx versjonen var ikke noe i min smak. Men jeg finner ikke noe sound mappe inn på telefonen når den er koblet til pc. Jeg finner heller ikke mappa hvor mine filmer er. Ergo får jeg heller ikke lakt noe inn fra pc. Noen som kan forklare meg hvordan så hadde det vært fint!

 

EDIT: Jeg fant ut at det var rimelig enkelt, bare lag en mappe på e: som du kaller sound :p enkelt

Endret av hanfar2
Lenke til kommentar

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

 

Det var LYDEN som var poenget her.... og som det går fram i infoen under videoen så har videoen blitt konvertert , så den vil nok avspilles annerledes enn direkte fra kamera. :w00t:

Lenke til kommentar

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

Du kjører HX_v3 nå, og du mener du ikke ser forskjell på den og den originale?

 

Da må du fortelle hvilken firmware du hadde originalt, for den har ikke jeg hatt : D

Lenke til kommentar

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

Du kjører HX_v3 nå, og du mener du ikke ser forskjell på den og den originale?

 

Da må du fortelle hvilken firmware du hadde originalt, for den har ikke jeg hatt : D

han kjører original firmware (ikke HX)

Da fikk jeg svar fra Samsung Norge at en stor oppdatering kommer i slutten av andre kvartal

for oss som kanskje vil vente til den ? De vet ennå ikke hva den vil inneholde av oppdateringer

;)

Lenke til kommentar

Ærlig talt, så kan jeg ikke med min beste vilje se at videokvaliteten er bedre, enn på min originale HD firmware... Synes faktisk det er bedre flyt i videoen på den gamle.

Når det gjelder lyd, så er kansje den nye bedre...

Du kjører HX_v3 nå, og du mener du ikke ser forskjell på den og den originale?

 

Da må du fortelle hvilken firmware du hadde originalt, for den har ikke jeg hatt : D

han kjører original firmware (ikke HX)

Da fikk jeg svar fra Samsung Norge at en stor oppdatering kommer i slutten av andre kvartal

for oss som kanskje vil vente til den ? De vet ennå ikke hva den vil inneholde av oppdateringer

;)

 

Den skulle jo komt i slutten av januar. Så di har da drøya den leeeeeenge nok ,synest jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...