Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til runking?


Gjest Gunnar ammerud

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnar ammerud

Hei.

 

Når jeg runker kan det ta veldig, veldig lang tid før jeg kommer. Så lang tid at en "kjapp en" ikke er mulig, kan fort ta opp mot eller over en time. Noen som har tips til hvordan jeg kan få det til å gå fortere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_TS

Jada, seff ser jeg på noe som tenner meg ;)

 

Ja har hørt at det skal hjelpe å holde igjen, men tar altfor lang tid å komme til det stadiet der man må begynne å holde igjen.

 

Kan legge til at forhuden trang, så når jeg runker får jeg ikke trekt tilbake forhuden. Ikke at jeg vil det heller egentlig, for gjør kinda vondt om jeg tar på hodet.

Lenke til kommentar
Du bør egentlig prøve å, over tid, belaste forhuden nok til at den etterhvert kommer seg helt tilbake. Viktig med tanke på hygiene og samleie.
Veldig viktig som han sier, det med at den kommer lenger og lenger tilbake etterhvert, og at det er viktig med tanke på renslighet.

 

Heldig som jeg er, så har jeg en mor som er lege, så hun lærte meg i veldig tidlig alder at det er viktig å være renslig nedentil, og at det å dra huden tilbake er vondt i begynnelsen, men at det går mye bedre etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Har en mistanke om at det du ser på kanskje ikke er nok til å hisse deg opp – lenger?! Det er et problem, men kan dog bli et større problem om det er snakk om å måtte finne seg noe som beveger seg langt ut over det å være stuerent. Uansett er kanskje det en ting du må finne ut av hvis fysiske justeringer ikke fungerer for økt nytelse og raskere resultater.

 

Fyisk sett tror jeg forhuden din er et problem du bør få gjort noe med siden du hentyder at direkte kontakt med hodet er uutholdbart både p.g.a. smerte fra forhuden og overfølsomheten. De fleste vil nok påstå/hentyde til at samleie med kondom er svært følsomhetsnesettende, og da kan jeg bare forestille med hva en solid forhud med minimal bevegelse vil gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_TS

Takk for gode svar folks! Spesielt det med sandpapir virket smart. Får prøve det senere i kveld :)

 

Kan hende jeg har uttrykt med litt uklart, men jeg får altså dratt forhuden tilbake, om jeg vil. Det er dog ikke veldig lett både pga trang forhud, men jeg får også følelsen av at strengen skal ryke. Men hvorfor gjør det vondt når jeg tar på kukhodet? Selv når jeg har både hode og finger i vann gjør det vondt :S

 

Kan legge til at jeg er 17 år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...