Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Video av litt snøsladding en vakker vinterkveld..


Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor ble det aldri laget noen film, rett og slett fordi jeg og kompisene mine var for late, og delvis fordi jeg mista lappen.. I år har det egentlig ikke vært så mye snø, og gamle piggfridekk innbyr ikke akkurat til aktiv tukting av turbovolvo.

 

Har noen dårlige mobilfilmer, men det eneste man får med seg der er brøytekanter og kvittring fra turbo som mangler dumpventil. Dessuten får man ikke helt fartsføleslen uten å være med selv. Det er noe eget å komme mot svingen i 80+ km/t med fullt oppstell og suse rundt og gjennom de neste svingene.

Lenke til kommentar

Men det kunne faktisk ha vært noen andre. Jeg tenkte først at hvis dette går galt så går det bare ut over dem selv, men de kjørte faktisk ikke bare på helt øde veier. Det kunne ha dukka opp noen både her og der. Og ikke bare andre biler, men kanskje også noen folk som det er vanskelig å se når lyktene sveiper fram og tilbake over veien.

 

JAJA. Nok om det. Lykke til.

Lenke til kommentar
hvorfor er du ute med ræva i grøfta for vær lille "drift" du tar? :p

 

det jeg syntes det så ut som var at han brukte grøfta som brems, så han ikke trengte kontroll på "driften", kommer rumpa borti snøen som ligger i siden vil den bremse rumpa og rette den litt opp.

er vel mye værre å faktisk holde seg innenfor grøfta enn å bruke den som barnesikring?

 

men, etter det jeg så, på filmen var det meningen at det skulle være slik(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...