Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at det ble et utrolig bra resultat på kabinette, likte spesielt fronten på kabinettet..

Bare det at du har nagla fast giteret isteden for å skru det fast, viser at du skal ha et gjennomført kabinett :thumbup:

 

Kos deg på TG, skule gjerne ha vert der selv :blush:

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Må si at sluttresultatet ble veldig bra, gratulerer. Og så forsiden på hw.no da ;)

 

Noe av det jeg liker best er hvor gjennomført kabinettet er, samt at nærbildene viser at du har gjort godt arbeid. Er detaljfokusert, så det gjør godt i hjertet når jeg ser så feilfrie overflater. Bra at du sparkler også, kan aldri få nok av sparkel og pussing.

 

Selv lette jeg jeg lenge gjennom workloggen for å finne ut hvordan du festet sidedøren. Siste siden hadde selvfølgelig svaret, snedig løsning.=)

 

modde-compo på tg i år da?

Lenke til kommentar
Må si at sluttresultatet ble veldig bra, gratulerer. Og så forsiden på hw.no da ;)

 

Noe av det jeg liker best er hvor gjennomført kabinettet er, samt at nærbildene viser at du har gjort godt arbeid. Er detaljfokusert, så det gjør godt i hjertet når jeg ser så feilfrie overflater. Bra at du sparkler også, kan aldri få nok av sparkel og pussing.

 

Selv lette jeg jeg lenge gjennom workloggen for å finne ut hvordan du festet sidedøren. Siste siden hadde selvfølgelig svaret, snedig løsning.=)

 

modde-compo på tg i år da?

 

Hei LeChef :)

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Måten jeg festet døra på var etter min mening den enkleste.. :)

 

Jeg hørte ikke noe om modde-compo på TG.. Var det noe jeg gikk glipp av :ohmy:

Lenke til kommentar
Det var ingen modde-compo på TG.

hmm dumt, virker som det bare blir flere moddere med tida :S

tror denne hadde vært med i topp 3.

 

Enkel festing ja, og det er den beste måten. Var bekymra for at du hadde skrudd igjen sidedøra, eller evt. ikke hadde sidedør :p

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg ble utrolig inspirert av å lese om dette! Derfor har jeg ganske lyst til å lage meg et eget kabinett. Men må jeg vite hva slags komponenter jeg skal ha inne i maskina før jeg bygger kabinettet? Passer for eksempel ikke HK-brett til alle hovedkort? Og eventuelt hva må jeg kjøpe inn av komponenter før jeg begynner bygginga?

Tenkte jeg skulle lage et kabinett nå, men har ikke råd nå til hele PC'en enda, da jeg skal gå på privat skole til høsten. Men regner med å få råd til dette om et halvt års tid.

 

Og er det lenge til prislisten kommer btw? :innocent:

Lenke til kommentar
Hovedkortbrettet mitt passer til alle vanlige hovedkort..

Det kan være en fordel å ha noen komponenter klare før du begynner byggingen (det spørs litt hvordan man ønsker å bygge kabinettet ;)

Hvilke komponenter da?

Jeg tenkte å ta utganspunkt i ditt kabinett (hvis jeg får lov :innocent: ), men gjøre noen små endringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...