Gå til innhold

Spillverket.no: Kommer du til å forlate diskusjon.no ?


Kommer du til å forlate diskusjon.no når nye gamersiden kommer opp?  

97 stemmer

  1. 1. Kommer du til å forlate diskusjon.no når nye gamersiden kommer opp?

    • Ja
      22
    • Nei
      56
    • Venter og ser det an
      19


Anbefalte innlegg

Ser mange som er regelrett sinte og vil ikke ha noe med Tek.no å gjøre eller forumet her på diskusjon.no

 

Kommer du til å forlate diskusjon.no for godt?

 

Dette blir mitt 1726 innlegg og trolig det siste her på diskusjon.no

 

_LarZen_ logger ut fra og med nå.

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg blir nok bare til å lese nye Gamer.no aktivt. Tek.no sine artikler er middelmådige til dårlige, og vipper gjerne over til ITavisen's nivå. Kommer nok til å fortsette å lese her på forumet, men Tek.no/spillwhatever blir ikke lest. Har alt lest de nyeste artiklene som er kommet opp til Tek.no/spillwhatever og førsteinntrykket er ikke noe godt.

Lenke til kommentar

Det er mulig at begge parter i saken var like ille. Det er mulig at Gamer.no var parten i saken som var værst. Det er mulig at dette bruddet var totalt uungåelig.

 

Men dette vet jeg ikke.

 

Det jeg vet er at:

* Jeg har vært fornøyd med Gamer.no i mange år

* Jeg liker ikke Edda's håndtering av denne saken (spesielt med tanke på utestengelsen av TST, som gjør det Edda burde gjort - nemlig tenke på brukerne)

 

Så det betyr at jeg kommer til å forlate Diskusjon.no som bruker.

 

Kommer kanskje til å ta en titt innom av og til for å se hvor mye forumet har falt/steget i kvalitet i fraværet av Gamer.no, men kommer nok ikke til å skrive så mange innlegg videre her nei.

 

1642 innlegg til nå - hadde håpet på å runne 2000 før sommeren, men det ser mørkt ut.

Lenke til kommentar

Måtte den beste konkurrent vinne ... klar, ferdig, gå

 

Som bruker vil jeg ikke låse meg til noen av forumene og gå bastant ut. Jeg som bruker skal være vinner av konkurransen. Hva som har skjedd mellom Edda og Gamer vet jeg ikke, derfor har jeg følgende handlingsregel: det forumet som er best vil jeg befinne meg mest.

 

Jeg håper imidlertid jeg får samme brukernavn på det eventuelt nye forumet

Lenke til kommentar

Er mest spent på å følge med dei som har meldt sin avgang eg, kor lenge dei blir verande her. :)

 

Har sett mange eksempler på brukarar med opp til 10 innlegg der det står "dette er mitt siste innlegg" i samtlige. :wee:

 

For the record, nei, eg har ikkje tenkt å forlate diskusjon.no. Gamer.no var ein viktig del av nettverket, men det kjem ei ny side, forumet vil framleis bestå, dei fleste brukarane blir verande. Det er mogeleg eg registrerer meg på eit nytt forum hos Gamer.no og, med mindre dei slår seg saman med andre nettsider med jallaforum, men diskusjon.no er langt meir enn Gamer.no.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...