Gå til innhold

Diskutér Palm Pre her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hmm dene TLFen er verdt en titt nu til høsten skal jeg ha meg en TLF...

 

Ka den koster den her ??

 

Fant ikke noe som sier prisen ..

Lenke til kommentar
Hmm dene TLFen er verdt en titt nu til høsten skal jeg ha meg en TLF...

 

Ka den koster den her ??

 

Fant ikke noe som sier prisen ..

 

Jeg har ikke kommet over en pris enda, men det blir nok noe rundt 4000-5000.

 

Blir det ikke litt risky å gjette seg frem til en pris, i samme setning som du ikke sier du vet? :p

Lenke til kommentar
Hmm dene TLFen er verdt en titt nu til høsten skal jeg ha meg en TLF...

 

Ka den koster den her ??

 

Fant ikke noe som sier prisen ..

 

Jeg har ikke kommet over en pris enda, men det blir nok noe rundt 4000-5000.

 

Blir det ikke litt risky å gjette seg frem til en pris, i samme setning som du ikke sier du vet? :p

 

Som jeg sier så har jeg ikke kommet over en offisiell pris, men det er altså det JEG tror prisen vil falle på :)

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg bestemt meg for å satse på Palm Pre når den dukker opp i Norge. Noen som vet noe om hvordan batteriet er? Har hatt både HTC Diamond og Samsung Innov8 det siste Lret, men ble ikke spesielt imponert over de som helhet. Palm ser dog ut til å ha laget den perfekte mobiltelefonen.

Endret av Apebein
Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg for å satse på Palm Pre når den dukker opp i Norge. Noen som vet noe om hvordan batteriet er? Har hatt både HTC Diamond og Samsung Innov8 det siste Lret, men ble ikke spesielt imponert over de som helhet. Palm ser dog ut til å ha laget den perfekte mobiltelefonen.

 

Vet ikke hvor bra batteriet er på Samsung Innov8 men Diamond har nok langt lavere batteritid enn Pre :)

Lenke til kommentar
Noen som vet noe mer om lansering i Europa/Norge? Begynner å bli utålmodig :)

 

Hmm. Har tatt noen telefoner til diverse distributører som kunne tenkes å videreselge Palm Pre, men det ser nok dessverre ikke ut til at noen av dem (Nordialog/Telenor, KlartSvar/NetCom, etc.) sitter på mer info enn man selv klarer å lese seg frem til på nettet (precentral.net, mypre.com, palmwebosblog.com, palminfocenter.com, osv.) - og i det fleste tilfeller -mindre- enn den gemene nettforum-/blogsurfer! :-P

 

...det kan nesten virke som om Idedata vil være første (og eneste?) importøren for Palm (i Norge - selv om vi p.t. ikke står på den europeiske lanseringslisten). Dette er dog bare synsing fra min side og det ville jo unektelig være litt rart hvis Idedata fikk eksklusiv enerett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan man legge inn Garmin programvare og kart på en denne og det vil funke? er jo GPS på den!

 

Vil vanlig MSN funke på denne?

 

Noen som vet noe mer om lanseringsdato, og noe mer om hvor mye ram og hvor stor CPU den kommer med?

 

Og, og, og vil den komme med Ø-Æ-Å?

 

Hehe det hadde jeg og lure på, morro vist noen av dere har noen svar..

Lenke til kommentar

jeg har jo signert meg opp på palm sin hjmmeside der de skal gi mail når dn er i salg

foreløpig er det stilt

 

Men er det begrensninger på denne? Altå slik latterlig at du må kjøpe den med abbonoment?

Da bli det uaktuelt selvsagt

jeg vil ha den, sette inn sim kort og ha alle muligheter åpne :-)

 

 

Lurer da litt på om innstillinge for mail,mms,internett f.eks ligger på onecall(som jeg bruker) sine sider

 

Unrapping

http://www.amobil.no/artikler/palm_pre_ut_av_esken/69716

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...