Gå til innhold

Diskutér Palm Pre her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Joda ser den. Men i et par anmeldelser jeg har lest skriver anmelder at de har fått en Pre med matt look, mens man på nesten alle bilder, både pressebilder og annet, kan se en mer glossy variant. BGR ser en matt telefon på samtlige bilder, utenom, ett, hvor telefonen ser helt annerledes ut. Syns det er litt snålt bare.

 

Den matte varienten av bakcoveret er den du må bruke for å lade med Touchstone, den nye gizmoen til palm. Den blanke er den som følger med telefonen, og lader du i stikkkontakten kan du bruke denne så mye som du vil :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Blir det grisedyrt å bruke denne i utlandet siden den er oppkoblet hele tiden?

Ingen som har sagt den skal få lov å koble seg på nettet hele tiden. Tenk deg om ... Hvis det ikke gikk an å skru nettbiten av, ville du da fått fly med den? Ville Palm gjort en så stor tabbe? — Nah!

 

... hvis jeg kjøper den fra usa?

Nope, de bruker ikke GSM i USA, så du må vente på den Europeiske versjonen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da har jeg lagt inn ordre via mail til Richard i epartner/idedata. Telefonen ryktes å være rundt hjørnet, og de få negative softwareproblemene skal visstnok rettes opp i med offisielle patcher fra Palm. Har HTC Magic i dag, men planen har hele tiden vært å vente på Pre.

 

Flere som skal kjøpe?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan jeg ikke tenke meg, epartner har jo aldri gitt uttrykk for noe slikt. Hvem har sendt deg mail forresten? Har ikke hørt noe fra epartner, og de er vel de eneste som importerer til Norge.

 

Kan jeg ikke tenke meg, epartner har jo aldri gitt uttrykk for noe slikt. Hvem har sendt deg mail forresten? Har ikke hørt noe fra epartner, og de er vel de eneste som importerer til Norge.

Lenke til kommentar
De som importerer til Norge sier jo at man ved enkle kombinasjoner kan få norske tegn. Regner med at det betyr bruk av skift eller lignende på bokstaver som a og o. Det er i så fall på samme måte som alle qwerty-telefoner (les E71/72 f.eks.).

 

Flere som har bestilt Pre?

 

E61i, E71 og E72 leveres definitivt med norsk tastatur, æ, ø og å.

Lenke til kommentar
Hej!

Jag fick precis veta att vi inte kommer att få in Palm Pre förrän i början på nästa år.

 

 

Med Vänliga Hälsningar,

Madelein,

 

eXpansys Sverige Kund Service

HTC & Parrot Partner

 

Fra et svensk forum :grumpy:

 

Da er det faktisk snakk om å kjøpe en telefon et helt år etter at den ble lansert, og man kan spørre seg om det virkelig er verdt det. Jeg er redd prisen blir høy, selv om den i USA går for ganske fine summer med binding. Jeg har forhåndsbestilt hos epartner, men begynner seriøst å bli usikker om den ikke kommer i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...