Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker ikke i farten, sitter på annen PC

CPU : 86XX

RAM : 110XX (elve-tusen :yes: )

HD : 12XX

 

Og hva slags P4 har du?

 

Synes dette forumet burde strammes opp litt, for jeg ser mange slike poster daglig. Alle poster i hytt og gevær, uten å tenke over hva de skriver. Dermed blir enda mer av forumet vårt rett og slett spam. Masse tull som egentlig ikke gir oss noen ting.

Lenke til kommentar

Fått pyntet litt på CPU scoren min.

 

CPU Score: 8061

 

Mem Score: 6457 (denne er helt fjern)

 

HDD Score: 859

 

Akkurat som tidligere så sliter programmet med å regne ut riktig mem score. Jeg har tidligere klart over 7000 på mem, men da med 219Mhz FSB, ram i single modus og med et NF7 1.2 kort.

Testen over er kjørt med 225Mhz FSB og ram i Dual-Channel, samme timings. Selv om jeg kjører over 240Mhz FSB så scorer jeg ca likt (6500).

 

Programmet bryr seg heller ikke stort om jeg kjører med en barton eller Tbred.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hva som holder mem-scoren min nede. Det er Video testene. På Video - 1 line så har jeg 75.6 FPS, mens feks eirberen får 1968.8 FPS ..

 

Dette går igjen på alle Videotestene. Når jeg sitter og ser på testen så ser jeg også at det går VELDIG sakte for seg i forhold til hva det har gjort med andre maskiner. Jeg skjønner for å være helt ærlig ikke en dritt av hva det er som får disse testene til å kjøre så katastrofalt dårlig.

 

Om noen har noen idéer så hyl ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...