Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Fått pyntet litt på CPU scoren min.

 

CPU Score: 8061

 

Mem Score: 6457 (denne er helt fjern)

 

HDD Score: 859

 

Akkurat som tidligere så sliter programmet med å regne ut riktig mem score. Jeg har tidligere klart over 7000 på mem, men da med 219Mhz FSB, ram i single modus og med et NF7 1.2 kort.

Testen over er kjørt med 225Mhz FSB og ram i Dual-Channel, samme timings. Selv om jeg kjører over 240Mhz FSB så scorer jeg ca likt (6500).

 

Programmet bryr seg heller ikke stort om jeg kjører med en barton eller Tbred.

Jeg klarte godt over 8000 med brikkene mine. Og mener vi har samme brikker. (250x9.5 kjørte jeg på)

Lenke til kommentar
Her er de ekstakte tall:

 

CPU: 8091

MEM: 7843

HD: 1122

Kan jeg få compare url til den scoren der?

Har ikke internett hjemme nå, men kan skaffe deg et screenshot vis det hjelper :)

Kjørte 243x10

Bare save prosjektet.. lagre det på en diskett.. så kan du laste det opp på skolen.

 

Regner med at du vil ha lastet det opp uansett.

Lenke til kommentar
Her er de ekstakte tall:

 

CPU: 8091

MEM: 7843

HD: 1122

Kan jeg få compare url til den scoren der?

Har ikke internett hjemme nå, men kan skaffe deg et screenshot vis det hjelper :)

Kjørte 243x10

Bare save prosjektet.. lagre det på en diskett.. så kan du laste det opp på skolen.

 

Regner med at du vil ha lastet det opp uansett.

Glemte igjen disketten med bildene på

men jeg tror den 8000 scoren min på CPU er helt feil, fikk iallefall bare 7150 på cpu scoren igår. Mulig jeg blandet sammen med 3dmark01 scoren min.

 

Ps. jeg går ikke på skole, jobber

Lenke til kommentar
Her er de ekstakte tall:

 

CPU: 8091

MEM: 7843

HD: 1122

Kan jeg få compare url til den scoren der?

Har ikke internett hjemme nå, men kan skaffe deg et screenshot vis det hjelper :)

Kjørte 243x10

Bare save prosjektet.. lagre det på en diskett.. så kan du laste det opp på skolen.

 

Regner med at du vil ha lastet det opp uansett.

Glemte igjen disketten med bildene på

men jeg tror den 8000 scoren min på CPU er helt feil, fikk iallefall bare 7150 på cpu scoren igår. Mulig jeg blandet sammen med 3dmark01 scoren min.

 

Ps. jeg går ikke på skole, jobber

Tenkte nesten at det var noe galt der ja.. Om den mem scoren stemmer så må du fortelle oss hvordan du fikk det til, for PCMark er jo helt fjern på ram testen når man har AMD. Jeg scorer som sagt bedre med 219*11.5 enn med 242*10 på minnet, og det er passe fjernt. Alle videotestene dropper til under 100FPS.

 

Hva får du i videotestene?

Lenke til kommentar
Husker ikke i hode, men prøver å få postet dem i morgen. Foresten så er maskina mi helt "mongo" nå, musea funker ikke, ikke ps2 musa engang. SÅ driver å febrilsk elter etter etter Windows Xp Corporated Edition uten sp1 nå. (finner ikke igjen cd`n min)

Når man driver å klokker FSB og tyner RAM så skjer det fort at OS bli korrupt ja.. aner ikke hvor mange ganger jeg har kjørt repair.

Lenke til kommentar
Husker ikke i hode, men prøver å  få postet dem i morgen. Foresten så er maskina mi helt "mongo" nå, musea funker ikke, ikke ps2 musa engang. SÅ driver å febrilsk elter etter etter Windows Xp Corporated Edition uten sp1 nå. (finner ikke igjen cd`n min)

Når man driver å klokker FSB og tyner RAM så skjer det fort at OS bli korrupt ja.. aner ikke hvor mange ganger jeg har kjørt repair.

Hvordan er det den repair greia funker i xp ? Hvor lagres de dataene ? Og hvor mye plass tar de ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...