Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Som dere sikkert har fått med dere, så forlater gamer.no Tek.no-nettverket Tenkte jeg skulle lage en tråd til minne om gamer og deres gode anmeldelser,vil også takke for mange år med fine artikler og god underholdning. Håper dere klarer og bygge opp en ny og bedre side, lykke til videre! Endret 29. januar 2009 av Slettet+981287349
iharal3 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg skjønte ikke helt hele denne greia. Betyr det at det aldri mer vil finnes noe Gamer.no? Hva skjer med alle skribentene? Kommer det en ny side med de samme folkene?
M@R7!N Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja, som artikkelen beskriver skal de opprette en midlertidig side nå, men prisguiden osv. vil ikke fungere ettersom dette er eid av edda-hvaenndeheter. Bare gi det litt tid så blir det vel som før regner jeg med.
Chris93 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det vil komme en erstatter for Gamer.no, om den slår Gamer.no blir nok vanskelig.
Perrern Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hva skjer med spill-delen av forumet? Det lurte jeg også på.
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Dette er kjipt. Lurer bare på hvem som blir og erstatte gamer, for noen blir vell og gjøre det. Vi blir nok og miste mange gode brukere nå. gamer.no var jo grunnen til at jeg oppdaget og registrerte meg her. Endret 29. januar 2009 av Quakecry
Niqābninja Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg skjønte ikke helt hele denne greia. Betyr det at det aldri mer vil finnes noe Gamer.no?Hva skjer med alle skribentene? Kommer det en ny side med de samme folkene? De tar jo med seg domenenavnet og slår seg sammen med noen andre. Gamer.no blir ikke borte - det blir bare ikke en del av tek-nettverket, og derfor ikke tilknytta diskusjon.no. Jeg vil tro de også tar med seg skribentene sine.
Sitronkake Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Domenet Gamer.no beholdes og så vidt meg bekjent blir det ingen endringer i rekkene av skribenter/ansatte. Jeg ser positivt på endringen. Edda Media er ute av bildet. Det viktigste er jo artiklene, ikke utseendet. PÅ den annen side kan det ha negativ effekt på finansieringen til driften av Gamer.no, i alle fall i utgangspunktet. Derfor er det viktig at trofaste lesere ikke hopper av skuta men heller følger med videre. Tapet av å være tilknyttet Diskusjon.no er selvfølgelig stort, men på ingen måte verdens undergang. Jeg skal i alle fall registrere ny bruker når Gamer.nos nye forum er oppe og går.
HCG Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Som dere sikkert har fått med dere, så forlater gamer.no Tek.no-nettverketTenkte jeg skulle lage en tråd til minne om gamer og deres gode anmeldelser,vil også takke for mange år med fine artikler og god underholdning. Håper dere klarer og bygge opp en ny og bedre side, lykke til videre! Jeg begynte nesten å gråte
Exxia Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Skikkelig synd, men jeg lurer på hva som skjer med alle postene =/
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hva skjer med spill-delen av forumet? Det lurte jeg også på. Forumet vil bestå, og det vil bli skapt en ny nettside som er en del av tek.no.
E7ite Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Nei faen. Det betyr at eg ikkje kan bruke gamer.no på arbeid lenger. Då gamer.no blir blokka i Securebox. Men diskusjon.no går igjennomxD Må me oppretta nye kontar for gamer.no, eller får me kontoene våre clona over? Kunne noken posta Gamer.no forlater Tek.no-nettverket (Gamer.no) Artikkelen på PM til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå