Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Kampscener fra Final Fantasy XIII (PS3/X360)

Recommended Posts

Final Fantasy XIII kommer til Playstation 3 og Xbox 369 i Japan en gang i løpet av året.

:hmm: Hvilken konsoll er det?

Men uansett, jeg gleder meg til dette spillet kommer :new_woot: , (som desverre er en god stund til) :(

Annonse

Hvis dere tar en kikk på tastaturet er 9 og 0 rett ved siden hverandre. Det er trolig derfor 369 kom i trykken fremfor 360.

Slikt kan skje, og er rettet nå.

"Final Fantasy XIII kommer til Playstation 3 og Xbox 360 i Japan en gang i løpet av året. Vi europeere må trolig vente til neste år før spillet gis ut her i gården."

Er da ekslusivt til PS3 i japan? eller har de forandra det.

noen ganger, om ekstremt få, så savner eg å ha en PS3.

dette er en av de gangene :cry:

Slapp av, det kommer ikke før i 2010 uansett. Du har god til å spare (eventuelt vente til konsollene går ned i pris)

Edited by Zlash

Guest Slettet-77do0b

Kommer dette opp til knestrømpene til VII da mon tro? Håper i alle fall det, så har jeg enda et argument for å kjøpe meg konsoll ^^,

Helt til de sloss mot metallbikkjene så det ut som det var tilbake til turnbased, om veldig dynamisk. Bikkjescenen så ut som slossingen fra FFXII, desverre.

Hvorfor i HELVETE måtte de gå bort fra turnbased? FFXII var som å spille et MMO alene, som lagget. ><

TURNBASED GET!!!

"Final Fantasy XIII kommer til Playstation 3 og Xbox 360 i Japan en gang i løpet av året. Vi europeere må trolig vente til neste år før spillet gis ut her i gården."

Er da ekslusivt til PS3 i japan? eller har de forandra det.

Ja, det kommer bare på PS3 der, så der har vi enda en liten artikkel feil :tease:

Helt til de sloss mot metallbikkjene så det ut som det var tilbake til turnbased, om veldig dynamisk. Bikkjescenen så ut som slossingen fra FFXII, desverre.

Hvorfor i HELVETE måtte de gå bort fra turnbased? FFXII var som å spille et MMO alene, som lagget. ><

TURNBASED GET!!!

FFXII var da ganske turnbased etter min mening ... Det prøvde å være aktivt, men var fortsatt ganske turnbased egentlig, og derfor feilet :p FFXIII prøver å være mer sømløs, slik at man ikke har en slik av-og-på-følelse. Synes FF X perfeksjonerte det turbaserte imo (CTB), og har ikke noe i mot noe liknende igjen. En såpass gammel serie som FF burde prøve å fornye seg... Om de klarer å perfeksjonere et aktivt kampsystem blir FF XIII fantastisk.

Edited by TheMaister