Gå til innhold

hva er din favorittfigur i gta spillene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woozie. Var så bra med han i San Andreas. Han var en mektig alliert, og en av de mest behageligste karkterne i serien. Hadde mange gullkorn, spesielt når CJ dreper nesten en hel gjeng for han og han sier noe ala "wow, i didnt have to kill them all myself". I tilegg var han blind.

 

Så egentlig Packie, liker det at han velger å like deg til tross for at du måtte drepe en av brødrene hans. Likte aldri Francis, så det har blitt han på alle gjennomspillinger, til tross for at Derrick er et dopehue liker jeg til og med han bedre.

 

Tredjeplassen må gå til Kent Paul. Liker virkelig den cocky holdningen hans. Og det at han har vært med i et par GTA.

 

Brucie og The Truth er også de litt mer spesielle man liker godt..

 

Også må jeg legge til det geniale arbeidet som er gjort med Ken Rosenberg som er en prikk lik kopi av Sean Penn sin karakter i Carlitos Way. William Fichtner(fra Prison Break) har en utmerket bra stemme som passer til karaktern.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jepp, synes også Little Jacob er morsomst. Fantastisk dialekt. "Yo, my bredda!"

 

Ellers er Niko en favorittkarakter, fordi han er den første av protagonistene som har vist å ha en sympatisk side.

 

I Lost & Damned er Johnny nesten like stilig, i tillegg liker jeg Stubbs, politikeren. En av de få som ikke "fucker deg over" i GTA-spillene, selv om han umiddelbart fremstår som en glimrende backstabber-kandidat.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...