Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny mobil, forslag til fancy mobil?


Anbefalte innlegg

Jeg har en k850i som er på reperasjon for 3.gang nå på noen få måneder. Jeg er lei den og vil ha en ny mobil. :p

 

Jeg har egentlig ikke noen spesielle kriterier, men jeg liker duppe-ditter og en mobil med smarte løsninger og gjerne en del nye ting på er noe jeg kan like. Det er en stund siden jeg var "inne" i mobilmarkedet, så jeg vet ikke helt hva som finnes nå. Jeg har en iPod touch, så jeg tror ikke iPhone er så aktuelt. Skulle det være noe jeg vil ha er det godt kamera.

 

 

 

Fyller ut dette skjemaet for å gjør det litt lettere..

 

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender:Ja, enkel.

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

-Email klient: Ja

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Egentlig det samme, men skulle gjerne likt å prøve en slidetelefon eller klappetelefon.

-Vekt: Ikke så veldig viktig, men helst ikke noe beist.

-"Støt/sprut/støv-sikker": nei

 

Skjerm:

Farge-/ikke fargeskjerm. Greit om den har farger.. :p

-Størrelse på skjerm. Skjerm med grei størrelse og god oppløsning.

-Touchscreen: Kjekt om den har, men ikke nødvendighet.

 

Pris:

Jeg har mellom 0 og ca 4000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding): Vis det gjør mobilen billigere

Hvis med abbenoment, hvilket? Er egentlig en trofast netcom kunde.. :p

 

Diverse:

-Merke: En av de "store".

-Kamera: ja

-Videokamera: ja

-Symbian: Ikke et "must"

-Infrarød port: Ikke nødvendig

-Blåtann (Bluetooth): ja

-Internminne: Greit om den har litt.

-Minnekort?:ja

-MP3: nja, ikke veldig nødvendig. Trenger hvertfall ikke være en mp3 mobil..

-Radio: trengs ikke

-UMTS:

-Triband:

-wLAN: greit å ha, men ingen nødvendighet.

- Mulighet for GPS: igjen, greit å ha, men ingen nødvendighet.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei

-Batterilevetid: Greit om den ikke må lades hver dag.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, ringing, Kamera. For det meste. Som sagt så er jeg mest ute etter en mobil som i bunn og grunn er en stilig mobil med smarte løsninger. Eksempel på hva jeg mener med smart løsning er SE W595 sin måte å styre volum og sanger på. At du Tilter mobilen forsjellige retninger for å skifte sang. Tilter du den opp går volumet opp motsatt når du tilter den ned.

 

Er det noen nye kommende mobiler jeg bør ha øynene oppe for? Noen topmodeler på vei?

Beklager om ønskene mine og denne tråden blir litt for generell, men jeg er som sagt åpen for det meste. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg har iPhone og er strålende fornøyd, men den er i det dyreste laget.

 

Jeg har alltid likt Sony Ericsson, både pga design, og OS, selv om det er lite som skjer. Leste at du likte klapp/flippflopp telefoner, da skal du holde deg unna den på bildet, hadde den i neste et halvt år, før den hadde rukket å bli ødelagt 4 ganger(taster, skjerm, taster, taster+skjerm).

post-127711-1232922867_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på den ja.. Men må ærlig innrømme at jeg har blitt litt skremt av SE etter min k850i har tatt kvelden for 3. gang på 5 måneder. Men har sterke misstanker om at det er en modell SE har vært uheldig med, siden de fleste jeg kjenner som har den har hatt litt trøbbel med den.. Noen som har kvalitets erfaringer med C905?

Lenke til kommentar

Hva med KC910 renoir fra LG? Bra 8mpx kamera, stor skjerm, Wifi, markedets beste videofunksjon, edge/3g, blåtann... Ikke stort innebygget minne, men siden telefonen er såpass billig blir det ikke dyrt selv om du tar med et 8gb kort. Fikk en KC910 inn døra i dag, kvalitetsfølelsen er MYE bedre enn alle bilder kan vise.

Lenke til kommentar

lg kc910 er sikkert et bra valg,men personlig så testet jeg den og likte den ikke pga den hadde noen mangler jeg så etter.

Men det sto mellom Renoir og samsung f480.jeg kjøpte meg samsungen og jeg angrer ikke idag,den har omtrent alt,utenom 3g,wifi,qwerty vil jeg tro.den kostet meg 3600 med 8gb minnekort uten abb.håper det hjelper deg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...