Gå til innhold

Konkurranse: Nattfoto


Anbefalte innlegg

Men så trenger heller ikke nordlys være svaret på ett bra bildet :)

Fasinerende at så mange lar seg lokke av slik fenomen..

Edit: Sist jeg så dette nordlyset var i fjor eller året før. Her på Vestlandet er det sjelden skyfri himmel :p ..

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite handicap når det gjelder EXIF - jeg liker svært godt å bruke gamle filmkamera... Nå har jeg ingen tro på at jeg får stemmer nok til at det blir aktuelt å ettergå mine analoge bilder - men likevel: Hvis jeg en gang måtte sannsynliggjøre at jeg har knipset opp en film i et visst tidsrom, er det noen som har forslag om hvordan det kunne gjøres?

Lenke til kommentar

Blir jo litt spesiell tematikk i lengden? :ermm:

 

Har også en teoretisk svakhet, i og med at det kun forteller at bildet er tatt etter at avisen er produsert. Ift denne konkurransen er dette nok, fordi bildet må være levert ved fotoperiodens slutt - men skulle jeg for eksempel delta i konkurransen "Beste bilde fra 2008" en eller annen gang i fremtiden, var det jo bare å ta bilde av en gammel avis?

 

Men igjen - jeg tror nok ikke jeg er kreativ nok til å få bildet av en gammel avis til å bli en stemmesanker, så det er vel egentlig ikke så relevant uansett :)

Lenke til kommentar
Dersom datoen på exifen stemmer har jeg sett to bilder (uten å lete aktivt) som er tatt altfor tidlig...

Begge ligger med flere stemmer i stemme pollen... ;)

Et av bildene ligger relativt langt fremme i avstemningen også, og er tatt i desember i fjor................

Lenke til kommentar
Dersom datoen på exifen stemmer har jeg sett to bilder (uten å lete aktivt) som er tatt altfor tidlig...

Begge ligger med flere stemmer i stemme pollen... ;)

Et av bildene ligger relativt langt fremme i avstemningen også, og er tatt i desember i fjor................

I know :)

 

Dersom jeg får lov til å være litt brutal, må jeg si at bildet ikke falt helt i smak hos meg...

 

EDIT: heldigvis står det navn på bildet, så det er ikke vanskelig å løse saken ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...