Gå til innhold

er det lurt å kjøpe PS3


eerik97

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP.

Fixed. :whistle:

Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett.

 

En EKTE gamer er en som ikke velger side i konsollkrigen og liker alle konsollene for det gode de faktisk har, og ikke holder seg til kun EN konsolltype eller utgiver.

Lenke til kommentar
Er man en EKTE Sony-fanboy har man selvfølgelig kun PS3, PS2, PS1 og PSP.

Fixed. :whistle:

Jada, jada. Kall meg Sony-fanboy eller sonyslave, whatever. Innerst inne vet dere alle at jeg har rett.

 

En EKTE gamer er en som ikke velger side i konsollkrigen og liker alle konsollene for det gode de faktisk har, og ikke holder seg til kun EN konsolltype eller utgiver.

+1

Lenke til kommentar

Jeg selv har en ps3, men har lyst på en xbox over ps3 atm, men har ikke råd til alt atm.

 

Såe, spørs hva slags spill du vil ha osv. Bluray var kjekt siden statoil har nettop begynt å leie bluray filmer her borte.

 

 

 

+++ Joysticken/Kontrolleren på xbox er så mye herlige å holde i en ps3 sin vis det sku ha noe mening.

Lenke til kommentar

Her var det mye fanposting av PS3.. men tilbake til det trådstarter spør om, ja det er lurt å kjøpe en PS3 fordi den har en gratis livetjeneste selvom både måten og innhold ikke er på topp ennå, har du HDtv kan du nyte Blu-Ray filmer i høyere kvalitet enn det DVD vill klare og det er en del gode titler som må spilles, kan jo nevne Uncharted, Call Of Duty4, Resistance 1&2, Race Driver Grid, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4 og mange andre men utvalget er ikke like stort som hos 360 som enkelte andre forumdeltakere har dratt fram for å fremheve sin fanboyisme for PS3.

 

Men helt til slutt en ekte gamer driter i om det står Only for PS3 eller 360 på coveret for en ekte gamer har begge neste generasjons konsoller i huset.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Hehe, stryk de spillene som ikke har kommet ut ennå. Det er ingen garanti for at de blir så gode som hypen tilsier. Også ville jeg lagt på Braid, Geometry Wars: Retro Evolved 2, Portal: Still Alive og Rez HD til 360. Wipeout HD og Valkyria Chronicles til PS3.

 

enig med tilleggene du ville ha inn på listen, uenig i at spillene som ikke er kommet kan floppe.. :) både God of war-, killzone-, forza- seriene osv har så store økonomiske muskler og dyktige utviklere bak seg at noe flopp er for meg utenkelig :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe eg også. Skal til Kina i påsken så sitter i tenkjeboksen. Har ein xbox 360 frå før med xbox live og trådlaus adapter, men med dei komande storspela til ps3 så bør eg vel ha begge?

 

merk: til alle sony fanboys: eg kjem ikkje til å kaste/øydeleggje/selgje/spytte på/gi bort xboxen min og berre beholde ps3 dersom eg kjøpar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...