Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor mye er bilen min verdt?


Anbefalte innlegg

kjønner ikke helt hva du mener med jalla deler jeg da. vil ikke kalle deg & felg, senkesett, lykter, proff soting etc for jalla deler. kan være enig i at neon er litt jalla. men 10000?! har kvittering på dekk og felg på over 10lapper -_-

 

Jeg kan godt forklare deg hva han mener med jalladeler:

 

Jeg har felger kjøpt hos sharif, 205-40/17” kan brukes opp til 225-30/17!

blank svart med Chrom kant. Ingen skader, brukt 1 sesong. Dekkene er av type Yokohama. Beste sommerdekkene på markedet i fjor.

- Jalla, felgene passer ikke til bilen din i det hele tatt. De er vel kanskje dyrere enn resten av bilen din også.
*Senket med fullt sett 40mm, noe som gir bilen et helt sinnsykt veigrep, dekkene er spisset etter hjulbredde + høyde.
Jalla og harry.
*Angel eyes er montert, med lyktesenking. Matt svart innvendig
Angeleyes er jalla på alt annet enn biler som skal ha det originalt. "Lyktesenking" er jalla.
*Soting hele veien rundt! 35 % gjennomslag på sideruter fram.
Jalla.
*Effektpotte (bak) som gir en feit lyd, KN filter montert.
Jalla.
*Blå lakkerte frambremser.
Super-jalla!
*Type Skyline grill på vei i posten fra BSbilodeler.
Jalla.
*pluss smånips, spylerdyser med dioder, neonlys x2 fram under dashbord med enkel fet bryter. ALU look matter, blanke sideblinkers, tuning i front som de ser ++.
Uff, så jalla.
Felger 10500kr, senkesett 4900kr, angeleyes 4000kr, soting 4000kr potte +grill 1800.
Bare her kunne du kjøpt en lik bil. Jalla.

 

Takk, du tok jobben jeg ikke orket tanken på engang :)

 

10500 for 17" fra Sharif?

Kan si så mye som at jeg solgte ytterst få 17"pakker til i nærheten

av den prisen når jeg jobbet i bransjen, og jeg jobbet på en av de "dyrere" plassene :)

 

Nei, jeg tar den for 5 000, men det er kun om alle delene som er byttet er byttet nylig,

trenger en donorbil, og jeg tviler på at du får noe særlig mer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig hva man får solgt. Kjøpte en Bmw 318i som var ihjelkjørt, og krasja i fronten. Ga 10 000 for den. Kjøpte ny fanger forran, retta litt på panseret, ny skjerm (på høyre side over dekket, da denne var most), vaska den inni (lukta røyk som faen), bytta olje. Denne var da senka, hadde sideskjørt, ny bak fanger, momo ratt/sete og "jalla" potte. Var egentlig en veldig pen bil og se på, men det var noe så til de grader ventil tikk!!. Og den gikk ikke helt reint (stoppa i kryss og sånn noen ganger). Brukte ca 4-5k på og fikse den. Solgt for 29 000;- Tjente altså 10-15k på og kjøpe den, fikse den, for så og selge den. Enda det egentlig var en forbanna dritt bil :whistle:

 

Men, dette var da en Bmw, og det er veldig populære ungdomsbiler. Blir noe annet med en styla opel :ninja:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

her har du hvertfall et bilde av den i rubba og nypolert tilstand. vel å merke før senkesettet er montert. å du som selger 17" felgpakker til 5 lapper, kunne jeg få nummeret ditt? sorry ass. men ingen er så dumme ås elger felger som disse for under 10 lapper ass. det er ikke disse typiske " momo corse" felgene! bildet av felgen er tatt rett etter monterin, så du vil vel kansje se fingermerker etter de stakkars polakkene som jobber der.

post-113380-1232716066_thumb.jpg

post-113380-1232716299_thumb.jpg

Lenke til kommentar

krhauknes: Du har helt rett, det er ikke Momo Corse,

MEN, kvaliteten skiller vesentlig der Momo-felgene kommer

best ut ;)

 

Selger ikke 17" for 5 000, men kan vurdere å kjøpe bilen din

for det..

 

Hvor lenge har du hatt felgene?

Koya har en tendens til å "slippe" kanten etter et år eller to..

Lenke til kommentar

Bytt ut hjula med vanlige standard-jul med helt vanlige pene alufelger. Fjern senkesettet og sett på orginale fjører. Fjern alt av blinkende led-lys og angeleyes. Engelayes har ikke noe å gjøre på en gammel Opel.

 

Jeg tuller ikke når jeg sier at bilen din faktisk synker i verdi med alt det jallamekka du har på bilen.

Hadde jeg vert målgruppen for en slik bil, så er din bil den siste jeg ville sett på.

 

Mulig du får solgt den til en letlurt bygdetulling med alt for mye oppsparte midler, men denne bilen får du ikke mye for. Vertfall ikke etter at evt. kjøpere skulle lese hva du skriver om bilen her i denne tråden.

 

Personlig ville jeg heller beholdt bilen og hatt glede av å kjøre den i stykker selv, før jeg kjørte ned på skroten med den. Alternativt, så ville jeg beholdt bilen og tatt vare på den helt til den sa takk for seg. For det virker jo som om du er over middels fornøyd med bilen...

Lenke til kommentar

hoho! fikk meg en god latter her. Krhauknes, du er vel ikke tilfeldigvis fra bryne og omegn?

har flytta til varhaug, ser slike teite biler dag ut og inn. "pimpa" biler som er like raske som min kia 1,5 liter sedan.. men bråker 5 ganger høyere. Som de andre sier her, fjern dette jalla og uber harry typisk bmw bil greiene dine, så får du nok mer :nod:

Lenke til kommentar
her har du hvertfall et bilde av den i rubba og nypolert tilstand. vel å merke før senkesettet er montert. å du som selger 17" felgpakker til 5 lapper, kunne jeg få nummeret ditt? sorry ass. men ingen er så dumme ås elger felger som disse for under 10 lapper ass. det er ikke disse typiske " momo corse" felgene! bildet av felgen er tatt rett etter monterin, så du vil vel kansje se fingermerker etter de stakkars polakkene som jobber der.

 

her er da nye 17" felgpakker til under 5000,- inkl frakt. då de er dum de da?

http://www.dekkindustrien.no/?p=61&gl=61&showu=81

tror du overvurderer verdien på stylingen din

 

de hadde ikke identisk felg i 17", men de har helt identisk i 18" til 5995,-

Endret av Hullsag
Lenke til kommentar
hoho! fikk meg en god latter her. Krhauknes, du er vel ikke tilfeldigvis fra bryne og omegn?

har flytta til varhaug, ser slike teite biler dag ut og inn. "pimpa" biler som er like raske som min kia 1,5 liter sedan.. men bråker 5 ganger høyere. Som de andre sier her, fjern dette jalla og uber harry typisk bmw bil greiene dine, så får du nok mer :nod:

 

bare gjetter vilt her, men "tipper" han bor på Skiptvet‎.

 

er forresten slike biler over ALT.

kjipe biler, mye lyd, bling felger er noe som går igjen de fleste steder har jeg sett, tipper fordi det er ting det er lett å gjøre noe med, men så fort man skal gjøre noe med ytelsen på bilen, så er det dyrt og en del vanskeligere, bling felger krever bare en jekk og mutter-trekker.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
her har du hvertfall et bilde av den i rubba og nypolert tilstand. vel å merke før senkesettet er montert. å du som selger 17" felgpakker til 5 lapper, kunne jeg få nummeret ditt? sorry ass. men ingen er så dumme ås elger felger som disse for under 10 lapper ass. det er ikke disse typiske " momo corse" felgene! bildet av felgen er tatt rett etter monterin, så du vil vel kansje se fingermerker etter de stakkars polakkene som jobber der.

 

her er da nye 17" felgpakker til under 5000,- inkl frakt. då de er dum de da?

http://www.dekkindustrien.no/?p=61&gl=61&showu=81

tror du overvurderer verdien på stylingen din

 

de hadde ikke identisk felg i 17", men de har helt identisk i 18" til 5995,-

 

trur ikke du fikk med deg hva jeg sa i det hele tatt?! felg OG DEKK"" pakke. for 10500. det vil si med dekk til 1200 pr stk, eller noe slikt. veit det ikke er billig for dekk. men nå gidder jeg ikke ha dekk som revner når du prøver åt a en sving i over 100. les hele inlegget før du uttaler deg takk

Lenke til kommentar
hoho! fikk meg en god latter her. Krhauknes, du er vel ikke tilfeldigvis fra bryne og omegn?

har flytta til varhaug, ser slike teite biler dag ut og inn. "pimpa" biler som er like raske som min kia 1,5 liter sedan.. men bråker 5 ganger høyere. Som de andre sier her, fjern dette jalla og uber harry typisk bmw bil greiene dine, så får du nok mer :nod:

 

bare gjetter vilt her, men "tipper" han bor på Skiptvet‎.

 

er forresten slike biler over ALT.

kjipe biler, mye lyd, bling felger er noe som går igjen de fleste steder har jeg sett, tipper fordi det er ting det er lett å gjøre noe med, men så fort man skal gjøre noe med ytelsen på bilen, så er det dyrt og en del vanskeligere, bling felger krever bare en jekk og mutter-trekker.

 

du ahr rett i det at det er bare enkle modifikasjoner some r gjort til nå, det er grunnet en lærlinge lønn på 40% av standard lønn. derfor er ikke noe gjort med "motor" i den forstand enda. beholder jeg bilen vurderer jeg å skaffe calibra 2.0T motor og driv verk. noe som skal skli rett på plass hvis man har noe bak øya

Lenke til kommentar
beholder jeg bilen vurderer jeg å skaffe calibra 2.0T motor og driv verk. noe som skal skli rett på plass hvis man har noe bak øya

 

selg bilen, kjøp noe annet enn en familiebil og lek deg med den.

du har unødvendig mye vekt og kjipt utseende på bilen, nesten uansett hva du gjør med den.

skal du satse litt, så selg bilen, den er kjedelig og kommer trolig aldri til å verken gå bedre enn den onkel blå har eller se bra ut.

 

selg familiebilen, kjøp ungdomsbil, fiks motoren/ytelsen, fiks styling, i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...