Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor mye er bilen min verdt?


Anbefalte innlegg

Det er det ene opptakskravet:

 

Fra politiskolen i bodø sine hjemmesider:

- Man skal kjøre så dårlig at man kan bli frakjørt av en stygg slakk liten familiebil med 1,4l motor som er styla til det ugjenkjennelige, men ikke til det positive. Det vil forøvrig kunne lempes på dette kravet mot at studenten velger å ta kjørekurset "hvordan klare dette kunststykket som ser ubegripelig uoverkommelig ut" ved skolen sin kjøreskole

 

Så det er helt korrekt det.

 

Du glemte å føye til at vedkommende som kjører fra politiet drifter med forhjulstrekk og har et ekstremt veigrep. Det er ikke mange biler som klarer å holde følge med en stasjonsvogn som både drifter og har ekstremt veigrep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var forresten innom en bruktbilforhandler i fredrikstad å ba han ta en gjennomgang av bilen. ha kunne gi meg 30000 i inbytte pris, vel å merke uten sommerfelger osv. men han hadde inget inne av interreste. hadde en grei golf stående, lettere styling + senk og effektanlegg. men falt ikke helt i smak da dette var en GOLF og at det var 2liter diesel med AUTOMAT :pP

 

GO FOR IT! Du får aldri 30k for denne ellers.

Lenke til kommentar
var forresten innom en bruktbilforhandler i fredrikstad å ba han ta en gjennomgang av bilen. ha kunne gi meg 30000 i inbytte pris, vel å merke uten sommerfelger osv. men han hadde inget inne av interreste. hadde en grei golf stående, lettere styling + senk og effektanlegg. men falt ikke helt i smak da dette var en GOLF og at det var 2liter diesel med AUTOMAT :pP

 

GO FOR IT! Du får aldri 30k for denne ellers.

Godt betalt for skrapbiler er noe forhandlere lokker med og som de kan gi på grunn av overprising av egne biler. Kjøper du en bil og får 30 000 kr for denne er det 99% sikkert at denne ikke står til salgs i samme forhandler men blir oppkjøpt for slikk og ingenting av en oppkjøper som selger den for 8-10 000.

 

Selv hadde jeg foretrukket direkte avslag på den nye bilen og heller solgt bilen selv, det hadde du også fått.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Jeg kan si så mye som at Volvo S60 politibilene har 2.0t med chip. Vi snakker rundt 200-220hk, så hvis du klarer å kjøre fra politiet med en 1.4 Astra, da tviler jeg på at politiet var etter deg i det hele tatt.

 

for det første vil jeg sia t de kjører passat stv her. 05 modeller. 2.0L tdi, = 140 hk. for det andre er det på landet. "lensmannskontor" så skulle ikke en gang tro disse trenger noe kjøre kurs

Lenke til kommentar
Jeg kan si så mye som at Volvo S60 politibilene har 2.0t med chip. Vi snakker rundt 200-220hk, så hvis du klarer å kjøre fra politiet med en 1.4 Astra, da tviler jeg på at politiet var etter deg i det hele tatt.

 

for det første vil jeg sia t de kjører passat stv her. 05 modeller. 2.0L tdi, = 140 hk. for det andre er det på landet. "lensmannskontor" så skulle ikke en gang tro disse trenger noe kjøre kurs

 

2.0 TDI kan være 170 HK også, og de er nok ikke originale sånn som Astraen din er. Kanskje du skulle tatt en tur bort på lensmannskontoret ditt og hørt om du kunne holdt et driftekurs?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...