Gå til innhold

Hva hvis jeg deler på null?


Anbefalte innlegg

Endre tittelen hvis du gjerne vil (moderator) men jeg syntes denne passet.

 

 

Uansett..

En portal monteres på en overflate, og den fungerer slik at hvis man putter noe inn i den ene portalen, kommer det ut av den andre, og omvent. Men hva tror du vil skje hvis jeg putter en portal inn i en annen?

 

 

post-70204-1232361047_thumb.jpg

 

 

Må prøve det i garrys mod senere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du deler på null, blir det tull... noe denne tråden er et godt bevis på :)

 

Men ok... det som skjer er at den ene portal kommer ut av den andre portalen, som beveger seg inn i den første portalen, som er på vei til å forsvinne i den andre.. resultatet er at begge portalene forsvinner inn i den ene, og dermed opphører begge å eksistere. POFF!

Lenke til kommentar

det som vil skje er akkurat det samme som vil skje hvis du putter noe annet inne i portalen.

det vil komme ut av den andre portalen.

Hvis du putter den blå inni den gule, så vil dermed den blå komme ut av den gule.

Altså, portalen vil komme ut av seg selv, du vil få en

på bilde 2 vil den blå portalen komme ut av den blå portalen(seg selv), jo lengre inn du dytter, jo lengre vil den komme ut av seg selv.

dette gjør at du ikke kan dytte den helt gjennom, når du kommer litt under helt gjennom vil den stoppe i kanten av den gule portalen, da bredden på den blå vil etterhvert bli det samme som bredden på den gule, selv om du dytter den inn på kort-siden.

den vil ganske enkelt låse seg selv. fra å komme helt gjennom.

 

edit: vanskelig å forklare men, skal se om jeg får laget noe greier som viser det hjemme

Endret av aklla
Lenke til kommentar

deler av den blå portalen vil komme ut av den blå portalen, hvis den blå postalen havner på innsiden av den gule, så vil det bety at den kommer ut av seg selv en gang til osv. jeg har av en eller annen grunn ikka vansker med å se dette.

skal se om jeg får lagd et bilde

 

man må huske det at det er ikke noe "den andre siden" så ingenting blir borte, alt du putter inn i den blå kommer ut igjen i den gule og motsatt.

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...