Steamed Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg lagger som bare det ! Klarer ikke gå frammover ! Når jeg går, kommer jeg 3 skritt tilbake igjen, og det blir en sånn lade lyd. Jeg klarer altså ikke å spille. Har prøvd med alt på minimum på grafikken men funker ikke. Funka helt fint, til plutselig da det begynte og lagge. Noen som har noen tips/hint/forslag ? Har V-Sync noe med dette å gjøre ? Jeg prøvde igjen. Det var ikke like ille, bare litt så lagg. Men så stoppet jeg, og "campet" i 3 sekunder. Og da stoppet det helt. Så sto det med rød skrift i høyre hjørne: Warning: Connection Problem. Når jeg avsluttet Half Life, sto det : Hl2.exe har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet. Ps : Pcn min er en Acer Aspire 5930, som skal takle spillet lett ! Endret 18. januar 2009 av Steamed
Steamed Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Bumper det opp ! Ingen som vet noe ?
Bjonski Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Så sto det med rød skrift i høyre hjørne: Warning: Connection Problem. Oversatt: Tilkoblings problemer. Teskje: Du har problemer med tilkoblingen til serveren.
Steamed Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Jeg har sluttet å lagge så mye som før Men det kommer MANGE ganger Hl2.exe har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet. Løsning funnet ! Sånn skjer hele tiden
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har du oppdatert driveren til skjermkortet ditt ? Hadde samme problemer i Source, ventet i ett minutt + -, også prøvde jeg på nytt, og da funket det fint på den serveren.
Steamed Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Har ikke oppdatert noe nei. Har 7.15.11.7620 Hvordan oppdaterer man ? /Oppgraderer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå