Gå til innhold

hatt litt problemer etter å ha bygd meg pc


tønna

Anbefalte innlegg

CPU står konstant på 100% og det går tregt å åpne flere vinduer på internett og sånt? har instalert windows på nytt noen ganger, men da har alt virket normalt første fem minutter før cpu har goppet opp på 100%

 

Når jeg bygde pc satte jeg inn alle kortene samtidig, kan det ha noe å si? burde jeg sette in alt et og et kort?, kan noen forklare meg hvordan jeg eventulet skal avinstalere alle kort og rekkefølgen på hvordan jeg skal sette det inn igjen? må jeg installere windows på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min PC:

MSI 845PE MAX2 Hovedkort S478/533mhz I845PE, ATA/100, ATX, USB2.0, DDR333

 

Intel Pentium 4 2.66 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood"

 

2*: Crucial PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 6ns Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64

 

Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPMSpecial Edition 8MB cache WD1200JB

 

Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MBAGP, ATI 9700, DVI-I, TV-Out, Retail

 

Creative Soundblaster Audigy Player Lydkort PCI med Firewire, Retail

 

Sony DVD-spiller IDE 16x/40x

Lenke til kommentar
CPU står konstant på 100% og det går tregt å åpne flere vinduer på internett og sånt? har instalert windows på nytt noen ganger, men da har alt virket normalt første fem minutter før cpu har goppet opp på 100%  

 

Når jeg bygde pc satte jeg inn alle kortene samtidig, kan det ha noe å si? burde jeg sette in alt et og et kort?, kan noen forklare meg hvordan jeg eventulet skal avinstalere alle kort og rekkefølgen på hvordan jeg skal sette det inn igjen? må jeg installere windows på nytt?

 

 

Hvis du har Windows XP,

da burde du kanskej lese dette,

kanskje det hjelper.

 

 

http://www.iexbeta.com/comments.php?catid=6&id=930

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...