Gå til innhold

Hvordan slippe militæret?


RAGE_21_23

Anbefalte innlegg

En måte å dimme på kan være å slutte å spise når du kommer inn i forsvaret, og klage til befalet ditt å si du er sulten, men at du ikke takler stedet, og ikke klarer å spise - da er du seneste ute i løpet av et par dager :)

 

Bortsett fra at en person i troppen våres prøvde å sultestreike, han nektet også å delta i diverse ting, det fungerte absolutt ikke. Nytter ikke være passiv hvis man skal dimme.

 

Befalet har nok lang erfaring med unger som prøver alle mulige måter for å dimme, hvertfall de vi hadde :wee:.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du virkelig heldig havner du i en lagerstilling som egentlig er overflødig... Og når du først finner ut hvor hardt det egentlig suger så klarer du ikke å komme deg vekk... Gogo forsvaret...

Stakkars. Bitter fortsatt?

 

Siden jeg fremdeles sitter her og har et halvt år igjen er det vanskelig å la være.

 

Forståelig, og det er ikke sånn det burde vært.

Lenke til kommentar
Jeg har i såfall tenkt til å si at jeg har alvorlig pollen anfall om våren/sommeren. Dette er noe jeg også har, tror dere det får meg til å slippe militæret? :blush:

Jeg kom inn med veldig pollenalergi, sa at jeg hadde lyst tho.

 

Kom også inn med pollenallergi, men sa at jeg hadde lyst + at jeg scoret perfekt på alle testene (9). Hadde jeg sagt jeg ikke ville hadde jeg sikkert sluppet. Er uansett bare å si at du ikke har lyst i det hele tatt, så slipper du mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Det er ikke en IQ-test. Hadde du fått 9 på en IQ-test hadde det vært litt trist ;)

Men i alle fall, har du allergi får du ikke 9 på "allment helsenivå" eller hva det nå heter.

 

Det fikk jeg. Har både pollen og husstøvallergi dokumentert, og slapp militæret. Kan heller ikke bli kaldt inn senere "i krigstid"... :)

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar
Det er ikke en IQ-test. Hadde du fått 9 på en IQ-test hadde det vært litt trist ;)

Men i alle fall, har du allergi får du ikke 9 på "allment helsenivå" eller hva det nå heter.

 

Det fikk jeg. Har både pollen og husstøvallergi dokumentert, og slapp militæret. Kan heller ikke bli kaldt inn senere "i krigstid"... :)

 

Jeg og har pollen og husstøvallergi og tror det var 9 jeg fikk. Men har nok som sagt med at jeg forhåpentligvis slipper syntomene den pollenperioden jeg er i militæret (og husstøvallergien kjenner jeg ikke så mye til).

Lenke til kommentar

har du allergi,bruker briller,har selvmordstanker eller dårlig hørsel så slipper du

 

du kan også enkelt bare tulle ved hørseltesten.

 

maskinen som skulle teste min hørsel klikket og viste at jeg hadde usedvanlig dårlig hørsel på mitt høyre øre,noe som er helt feil.ifølge maskinen skulle jeg ikke være istand til å høre vanlig toneleie i en samtale, men nåvel. jeg slapp ihvertfall;P

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Jeg er mye mer våpenvandt og våpenkyndig enn mange av de i militæret,slik at den lærdommen behøver jeg ikke.

 

 

Må si at denne kjøper jeg ikke. Selv om man har jakt som en hobby, så gjør ikke det deg til noen soldat.

(jeg har skutt med det meste og treffer der jeg sikter,det gjør langt ifra de i militæret. snakka med en jeg kjenner som går i militæret. han visste ikke hva slags ammo geværet hans brukte engang. hva skal man si til det. skutt fra jeg var 3år.)

 

du kan tro hva du vil,men jeg vet hva jeg er god for.

 

bare tull med høretesten så slipper du militæret.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...