Gå til innhold

Forslag til et bra strategi spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ute etter et strategi spill med litt gammelt preg hvis dere skjønner. Liker ikke spill med overnaturlige våpen og slikt. Vil helt styre tropper som er fra oldtiden osv. Men age of empires blir for gammelt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

warcraft 3 eller dota?

hva slags strategispill tenker du på? Turbasert slik som civilization og Heroes of might and magic? Eller RTS slik som starcraft, Command and conquer osv?

Skrevet (endret)

command and conquer er da ganske bra. Kjøpte "the first decade" pakken for ikkje så lenge siden, masse strategi kos. :)

Endret av zuperhans
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
warcraft 3 eller dota?

hva slags strategispill tenker du på? Turbasert slik som civilization og Heroes of might and magic? Eller RTS slik som starcraft, Command and conquer osv?

dota ? Kaller du det strategi å styre 1 avatar?

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Prøv Rise Of Nations du, der kan du bygge deg opp fra steinalderen til nåtid. Utrolig artig spill!

Skrevet
warcraft 3 eller dota?

Det er en grunn til at dota blir kallt "the ultimate rts". Det inneholder alt, inkludert ekstremt mye teamplay.

Annet kan du jo vente til starcraft 2 kommer ut.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
warcraft 3 eller dota?

Det er en grunn til at dota blir kallt "the ultimate rts". Det inneholder alt, inkludert ekstremt mye teamplay.

Annet kan du jo vente til starcraft 2 kommer ut.

Du kan kalle det hva du vil, du har kontrollen over en eneste avatar i dota. Og det går ikke under strategi!

Skrevet
command and conquer er da ganske bra. Kjøpte "the first decade" pakken for ikkje så lenge siden, masse strategi kos. :)

støtter den, de 3 siste spillene er bare tragisk skuffende :thumbup:

Skrevet (endret)
Du kan kalle det hva du vil, du har kontrollen over en eneste avatar i dota. Og det går ikke under strategi!

Du har tydeligvis ikke spilt dota din n00b.

Generals zero hour er et sykt bra spill, men det er nesten ingen som spiller det lenger. Da er det ikke like gøy.

Endret av aluxez
Skrevet

Ingen har anbefalt Europa Universalis-spillene, så da gjør jeg det. Disse spillene handler dog om mye mer enn kriging, og kampene er ikke så avanserte, så hvis du bare vil utkjempe slag er de kanskje ikke noe for deg akkurat nå.

Skrevet (endret)
Company of hereos er et supert spill, det burde du teste ut.

Se anmeldelse HER

ja,jøss. company of heroes er knallbra.artig campaign og bot'er som kan være knallharde å kjempe mot. sist men ikke minst så er grafikken rett og slett nydelig.

world in conflict kan og anbefales. nydelig grafikk her også.

Endret av SLIguy
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Du har tydeligvis ikke spilt dota din n00b.

Generals zero hour er et sykt bra spill, men det er nesten ingen som spiller det lenger. Da er det ikke like gøy.

Jeg har spilt en masse dota, da jeg synes det er et genialt map. Men jeg setter det ikke under feil sjanger allikavel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...