joakimahj Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hvilken klasse er det egentlig best og være?, untatt Death Knight.
qdos Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Kommer vel litt an på spillestil. Ønsker du å spille mest solo, eller i grupper/raid? Klassene er bra balansert, og i den grad det er en forskjell så blir de utjevnet med jevnlige patcher. Velg den du har lyst til å velge, i stedet for å sammenligne alskens statistikk er nå mitt råd.
wizardos Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 PREST ER BEST! bastabom, finale, punktum, utropstegn!!
Bytex Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Også kan jeg like godt si at Warrior er best, bastabom, finale, punktum, utropstegn, uten å si noe som helst om hvorfor. Bare fordi jeg liker å se navnet mitt i tråden. Det gir like mye mening til tråden.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hvilken klasse er det egentlig best og være?, untatt Death Knight. Den klassen du liker best er best å være.
nagina Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hunter og Warlock om du er noob, lettest å grinde framover.
StorPeder Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Den beste klassen å være må vel være Paladin eller druid med bra gear for healing, tanking og dps ?
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Den beste klassen å være må vel være Paladin eller druid med bra gear for healing, tanking og dps ? Hybrider kommer man langt med.
Cpt Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Ganske tullete å spørre om hva slags class som er best å være, ingen classer som er bedre enn andre classer å være. Det som har noe å si er hvordan du liker å spiller. Fårsslår at du tester hver class og finner ut av dette selv.
Valkyria Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 en av multiclassene. paladin er min favoritt
Cpt Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 en av multiclassene.paladin er min favoritt Hvorfor er de best? Det som har noe å si er skills og hvilken playstyle man liker best.
John Keats Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 en av multiclassene.paladin er min favoritt Hvorfor er de best? Det som har noe å si er skills og hvilken playstyle man liker best. Nei. Paladin, Rogues, Arcanemages og Deathknights er alle bedre klasser en f.eks warlock og warriors for tiden.
Valkyria Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 1. du har mulighet til å soloe TBC/pre TBC bosser 2. du har lettere for å klare deg selv om du grinder eller skal drepe 5-mansgroup bosser 3. du har lettere for å få spots i raids eller group for du får gear til alle speccsene. 4. paladins kan løpe inn i orgrimmar, drepe auctionerene, Bubble -> HS <3333
Cpt Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) en av multiclassene.paladin er min favoritt Hvorfor er de best? Det som har noe å si er skills og hvilken playstyle man liker best. Nei. Paladin, Rogues, Arcanemages og Deathknights er alle bedre klasser en f.eks warlock og warriors for tiden. Ja, hvorfor er de bedre? Vist vi ser bort i fra ubetydelige ting som soloing av jalla-bosser osv? Endret 17. januar 2009 av Cpt
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Bedre i noen felt og dårligere i andre. Pve / Pvp eller rp (lol .
StorPeder Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Men det er jo ikke snakk om hvilken klasse som er best. Det er snakk om hvilken som er best å være. Dvs at med en hybrid (pala og druid) med gear for alle specs dekker du de 3 rollene man har i spillet.
Bjonski Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det er fortsatt ingenting som er bedre enn hva man selv liker.
Oxygen 07-12 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Både rogue og paladin bruker 3-4 sekunder på lille magen min i PvP
Bear^ Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Trives godt som paladin for tiden, overlevelsedyktig, kan dekke 3 forskjellige roller avhengig av utstyr og specc og alt i alt en "lett" klasse å jobbe med. Har heller ingen ting imot magen min som tusler seg sakte men sikkert opp mot de høyere områder (erm, og, blir outland først da). Morsomme med den er å se hvor mange mobs man klarer å knerte samtidig (AoE grinding).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå