Gå til innhold

Sniktitt: Dead Rising: Chop Till You Drop (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No offense til de som har Wii, men må bare spørre: Gikk noe galt da dere lagde bildene? Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhore, men på bildene ser det jo helt tragisk ut? Er det bare utviklerne som ikke klarer å utnytte Wii's ressurser eller er Wii rett og slett på nivå som N64/Gamecube?

Lenke til kommentar

Det er nok en del dårlige utviklere som forsøker å hoppe på "la oss lage fps til wii fordi konkuransen der er liten i den sjangeren" bølgen som begynte for en 6mnd tid siden.

 

Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhore
Men du er nok litt grafikkhore også. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

mmmm... akkurat twillight princess synes jeg så forferdelig blokky ut på LCD selv med komponenttilkobling. Wii sports og andre spill ser strøkne ut i forhold. TP virker som en ren porting fra tidligere plattform.

 

Jeg har desverre ikke komponent på den gamle CRT TVen så jeg fikk kun verifisert med compositt der og det så jo heller ikke bra ut med TP.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker ikke å fremstå som en grafikkhore
Men du er nok litt grafikkhore også.

 

Stemmer det, men det er ikke det første jeg ser etter, men når jeg så disse bildene så måtte jeg nesten sjekke om det var riktig spill.

 

Hvis man ser på bilder fra andre spill fra andre konsoller så ser jo bildene der ut som om de er tatt rett fra PCen.

 

Men men, gameplayer ser ganske gøy ut, minner meg litt om Left 4 dead, det er iallefall positivt.

Lenke til kommentar

Ja, PlayStation eller Pc er best hvis du er gamer.

 

Men det er vel en grunn til at Wii selger veldig bra, og det er vel fordi den andelen av hardecore gamere som kjøper Wii eller konsoll generelt er en liten del av det totale markedet.

 

Det ser faktisk ut som om Wii kommer til å selge mer enn noen annen Nintendo konsoll, men om den slår Ps2 (150 millioner) gjennstår å se.

Lenke til kommentar
Nintendo Wii er beregnet for femåringer, og folk som ikke har snøring. Folk som spiller, og har spilt en del spill liker ikke Wii enkelt og greit. Hvem gidder og stå der på gulvet og buggy wuggy og leke rockering og slike spill ?

 

PS eller PC...

 

At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Nintendo Wii er beregnet for femåringer, og folk som ikke har snøring. Folk som spiller, og har spilt en del spill liker ikke Wii enkelt og greit. Hvem gidder og stå der på gulvet og buggy wuggy og leke rockering og slike spill ?

 

PS eller PC...

 

At du sier noe sånt får deg virkelig til å framstå som en som ikke har snøring. Konsollen du prater så fint om selger nesten tre ganger så mye som PS3. Jeg bruker min PS3 mer enn Wii'en, ja, men Wii har da en haug med gode spill. Som f.eks Twilight Princess, Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, No More Heroes, Resident Evil 4, m.m. Wii er dessuten den konsollen med flest eksklusiver.

Men hvor mange av de er gode? Dessverre kun de du skrev om, uten om SSBB pga. ELENDIG online (prøv litt PS3 eller 360, der kan de faktisk lage online spill ;)).

 

Salget sier lite om hvor god konsollen er, PS2 solgte mye bedre enn Dreamcast, men alle vet jo hvilken som hadde best spill.

 

Edit: Ugh for en grafikk. Dårlig grafikk betyr ofte at det er rushet. Nevt noen spill med dårlig grafikk for sin tid (og HW) som var bra.

Endret av Ty4on
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...