Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne godt ha tenkt meg en amerikaner i Tokyo. Eller muligens London på 60-tallet, med Jason Statham som stemmeskuespiller!

 

 

An american in Japan...You're a genius :tease:

 

Rockstar ville nok mest sansynlig gått for en engelsktalende hovedkarater, var derfor jeg sa det. For min del kunne det godt ha vært en japaner, men da måtte de enten ha fått alle der til å snakke japansk, eller snakket engelsk, men fått masse refs fra fansen.

Lenke til kommentar
GTA Calgary, seff!

 

Jeg er egentlig kjempefornøyd dersom man får tilbake noen åpne områder, slik som i SA. Men uansett hva de gjør, håper jeg de går tilbake til den mer gladvoldlige stilen fra SA og VC.

Enig! GTA skal være gangstahs in da streets som skyter og drikker... Ikke en dyp historie med masse moral og etikk! (Litt overdrevet kanskje)

Lenke til kommentar

Det blir nok en amerikans by, garantert ja. Selvom jeg syntes Dubai-ideèn min hørtes kul ut. ^^

 

Satser på en liten kombi av åpne områder, tettbygde strøk, og masse gangstahs. Dette hadde også vært rått om GTA en gang i fremtiden kunne fått brukt geniune navn på bilene. That way, de kunne kjørt uendelige forskjellige biler, og mye stasj-oppdrag! :p

Lenke til kommentar

Jeg håper det ikke blir en ekte by, men en parodi på en, eller flere byer. Og da helst byer som inneholder ting det er lett å kjenne seg igjen i, det være seg monumenter, eller hvordan folk oppfører seg.

 

Ellers ønsker jeg meg det jeg alltid har ønsket meg; muligheten til å kjøre store skip, samt et hangarskip som et bevegelig safehouse, hvor man kan lagre helikoptere og fly, og båter. :p

Lenke til kommentar
Jeg håper det ikke blir en ekte by, men en parodi på en, eller flere byer. Og da helst byer som inneholder ting det er lett å kjenne seg igjen i, det være seg monumenter, eller hvordan folk oppfører seg.

 

Ellers ønsker jeg meg det jeg alltid har ønsket meg; muligheten til å kjøre store skip, samt et hangarskip som et bevegelig safehouse, hvor man kan lagre helikoptere og fly, og båter. :p

 

Genialt, for eksempel; Du spiller 2 player split-screen (altså på neste spill) og han andre sitter i styrehuset og venter og så kommer du meg 6'stjerne lvl. politi kjører som f*** for å ha snuten bak seg sånn at politiet ikke kommer på hangarskipet :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Berlin, das autobahn! :dribble:

 

Iallefall fint om man har speedometer og politi som følger etter deg om du kjører for fort. Siden enkelte plasser på motorveien har De "Fri fart" så kunne man da altså ikke få politi etter seg for å kjøre der.

 

Såklart må det være så realistisk at De enten har stikk kontroller, evt. noen som ser deg og anmelder deg for råkjøring. Noe sånt, ikke bare at når du kjører over 100 eller 90 så får du automatisk politi etter deg, det blir for kjipt.

 

Edit: Må forresten være flere land og fly (som du selv kan fly ved sertifikat).

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

London er gjort i Getaway, hvis du ikke har spilt det.

 

Personlig liker jeg veldig ideen om Florida, ala Vice City. Gjerne med litt sumpland, immigranter fra Cuba, parodi på Disneyworld. De kunne også hatt flere øyer som lå langt ute i havet, f.eks med militærbase. Kanskje en parodi på Bermuda Triangelet?

 

Også selvfølgelig alle pensjonistene som bor der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...