Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agreed. GTA - Dubai. Hadde vært fett med strake veier, høye bygninger, og ikke minst "The World".

 

Ah, når jeg tenker meg om hadde det vært konge! Kunne man fått oppdrag i å "ta over" Norge feks. Oppdragsgivere osv i forskjellige land. ^^

 

Og, "The World" er øyegruppa de skal lage der nede, hvor folk kan kjøpe opp land osv, bygge hytter/hus på.

Lenke til kommentar

Drit i virkelige byer, og la oss heller gå for parodier.

 

Jeg vil fortsatt tilbake til Vice City og gjerne på '80-tallet. Det er jo en mulighet siden GTA III og GTA IV tok for seg samme by og ca samme årstall.

 

Tviler på at rockestjernene lager noen byer fra andre land enn USA. USA er noe alle kjenner til og lett å parodiere. Alle kjenner til kjærligheten til våpen, gjenger og mafia, korrupsjon, osv, og det gjør at en nordmann, en indoneser og en amerikaner like lett tar vitsene. Så kan de heller kjøre på med utenlandske hovedpersoner og arbeidsgivere (Jeg håper på en sør-amerikaner i Voce City, satt i tidlig '80-tall), for å sprite opp handlingen.

 

Det er ikke like lett å parodiere europeiske, asiatiske og oceaniske byer.

Lenke til kommentar
Drit i virkelige byer, og la oss heller gå for parodier.

 

Jeg vil fortsatt tilbake til Vice City og gjerne på '80-tallet. Det er jo en mulighet siden GTA III og GTA IV tok for seg samme by og ca samme årstall.

 

Tviler på at rockestjernene lager noen byer fra andre land enn USA. USA er noe alle kjenner til og lett å parodiere. Alle kjenner til kjærligheten til våpen, gjenger og mafia, korrupsjon, osv, og det gjør at en nordmann, en indoneser og en amerikaner like lett tar vitsene. Så kan de heller kjøre på med utenlandske hovedpersoner og arbeidsgivere (Jeg håper på en sør-amerikaner i Voce City, satt i tidlig '80-tall), for å sprite opp handlingen.

 

Det er ikke like lett å parodiere europeiske, asiatiske og oceaniske byer.

 

GTA4 tok for seg nåtid (egent. 2008)

Lenke til kommentar
Drit i virkelige byer, og la oss heller gå for parodier.

 

Jeg vil fortsatt tilbake til Vice City og gjerne på '80-tallet. Det er jo en mulighet siden GTA III og GTA IV tok for seg samme by og ca samme årstall.

 

Tviler på at rockestjernene lager noen byer fra andre land enn USA. USA er noe alle kjenner til og lett å parodiere. Alle kjenner til kjærligheten til våpen, gjenger og mafia, korrupsjon, osv, og det gjør at en nordmann, en indoneser og en amerikaner like lett tar vitsene. Så kan de heller kjøre på med utenlandske hovedpersoner og arbeidsgivere (Jeg håper på en sør-amerikaner i Voce City, satt i tidlig '80-tall), for å sprite opp handlingen.

 

Det er ikke like lett å parodiere europeiske, asiatiske og oceaniske byer.

Tull. Husk at du lever i det som sannsynligvis er et av verdens mest amerikaniserte land. Forøvrig er Moskva en by hvor det foregår mye kriminalitet, tror jeg.

Lenke til kommentar
Tull. Husk at du lever i det som sannsynligvis er et av verdens mest amerikaniserte land. Forøvrig er Moskva en by hvor det foregår mye kriminalitet, tror jeg.

 

Greit at jeg lever i "et av verdens mest amerikaniserte land", men hva har det å si når jeg snakker om at det er lettere å parodiere USA enn andre land? Og at Moskva har mye kriminalitet, hvor kommer det inn? Har ikke sagt et ord om at USA har mest kriminalitet eller noe sånt.

 

Jeg sier bare at det burde være lettere å lage et spill som setter USA som samfunn på spissen, siden "alle" kjenner til USA. Ikke minst utviklerne.

 

Du nevner Moskva som en mulig by.

# Hvilken tidsperiode ville du hatt som er unik for Moskva og som er lett for Hvermannsen å kjenne igjen?

# Hva i Moskva er det som er såpass lett å parodiere at alle kjenner det igjen og trekker på smilet når de legger merke til det?

# Ville du hatt russisk tale?

 

Jeg vil ha Vice City tilbake:

# '80-tallet med pastellfarger, '80-talls slagere*, henvisninger til store filmer, puddelhår, osv.

# Little Havana, Miami Beach med bygninger i pastellfarger og neonlys, kokain, ulovlige immigranter, raske biler, sol og varme, osv.

# Engelsk tale, med mulig litt spansk/fransk/portugisisk mellom hoverpersonene som jeg håper blir Latin-Amerikanske.

 

*Motley Crue - Girls Girls Girls,Peter Gabriel - Sledgehammer,

, osv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...