Gå til innhold

KDE 4.2 rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Jeg ble forresten såpass fornøyd da jeg testet det på en HP nc8510p som jeg lånte på jobb, at jeg har bestemt meg for å installere betaen på min hoved PC. Betaen fremstår som en komplett og ferdig release, uten noen åpenbare feil eller bugs.

 

Som buggen med Windows Media player som korrupterte mp3 filene dine? :p

 

Det er en beta, og selv om flere Linux-distribusjoner har beta'r mer stabile enn de fleste "stabile" utgivelser betyr ikke dette at det er noe du burde bruke som hoved os... Sier ikke dette for å være dust, men av erfaring er det de ikke-åpenbare bugsa som ødelegger mest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det rart vi synes det er morsomt å teste? Sammenlign dette med win7 beta'en som folk satt døgnevis på nettet for å forsøke å nedlaste. Hvem er det som finner seg i mest?

 

Hva er det du babler om ?

Du får lese om igjen om du ikke fostod hva jeg skrev, og så kan du verifisere det ved å se rundt på nettet. Du trenger ikke gå lenger enn til denne forumkategorien.
Jeg ble forresten såpass fornøyd da jeg testet det på en HP nc8510p som jeg lånte på jobb, at jeg har bestemt meg for å installere betaen på min hoved PC. Betaen fremstår som en komplett og ferdig release, uten noen åpenbare feil eller bugs.
Så koselig for deg. Andre bruker kortere tid på å finne issues:

http://www.linuxjournal.com/content/window...ers-perspective

Lenke til kommentar
Så koselig for deg. Andre bruker kortere tid på å finne issues:

http://www.linuxjournal.com/content/window...ers-perspective

 

Jeg må vel kunne kalle meg selv en "linux user", og jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen der. Har brukt Windows 7 i en uke nå på en av PCene mine, og her fungerer alt helt strålende, samt at ting som UAC & co ikke har irritert meg mer enn jeg blir av en gjennomsnittlig Ubuntu-installasjon. Det er alltids noe å plukke på, men etter Vista (som jeg har hatt store problemer med), er dette en ren fryd.

 

On topic: Jeg har vært en fan av KDE 3.5 lenge, og hverken 4.0 eller 4.1 kunne helt erstatte den brukeropplevelsen for meg. Kommer nok til å prøve 4.2 når den endelige versjonen foreligger, og håper jeg snart vil føle meg "hjemme" i KDE igjen.

Lenke til kommentar
Har brukt Windows 7 i en uke nå på en av PCene mine, og her fungerer alt helt strålende,
Flott, men en uke delvis bruk sier ikke stort. Personlig har jeg ingen erfaring, så jeg får ta til takke med det folk deler på nettet. Det forundrer meg at du ikke har opplevd nettoppkoblingen i win7 ennå.
On topic: Jeg har vært en fan av KDE 3.5 lenge, og hverken 4.0 eller 4.1 kunne helt erstatte den brukeropplevelsen for meg. Kommer nok til å prøve 4.2 når den endelige versjonen foreligger, og håper jeg snart vil føle meg "hjemme" i KDE igjen.
Ingenting i veien for å bruke 3.5 et halvt år til. Fortsatt er det et stykke igjen får KDE4 har alt fra 3.5 inne, men allerede har KDE4 gått forbi 3.5 på en del vesentlige punkter, så jeg trives faktisk meget godt med 4.2RC nå.
Lenke til kommentar
Som buggen med Windows Media player som korrupterte mp3 filene dine? :p

 

Det er en beta, og selv om flere Linux-distribusjoner har beta'r mer stabile enn de fleste "stabile" utgivelser betyr ikke dette at det er noe du burde bruke som hoved os... Sier ikke dette for å være dust, men av erfaring er det de ikke-åpenbare bugsa som ødelegger mest.

 

For det første, har jeg ingen MP3 filer, for det andre har jeg lest at denne feilen er fikset allerede.

 

Ja, det er en beta, men den virker dønn stabil, og jeg liker de nye funksjonene, pluss utseendet. Om den nå skulle kræsje, så gjør det ingenting. Da reinstallerer jeg.

Lenke til kommentar

Feilen var fikset med hotfix før B7000 ble lagt ut for offentlig nedlasting. Selv hadde jeg ingen problemer med å laste ned og hadde de begge(32+64) i løpet av en kort kveld. Hentet også ut 5 nøkler til hver.

 

Den kjører vesentlig bedre enn XP gjorde på min 5 år gamle laptop. Installasjonen tok 22minutter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...