Gå til innhold

Søk kun i titler ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg merket at når jeg huker av "Søk kun i titler", så får jeg fortsatt opp masse bullshit som aldri kom opp når jeg søkte på det samme før.

Når man huker av for "Søk kun i titler" så skal vel bare trådene med søkeordet i tittelen komme opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det kan stemme det.

Har jobbet med å få flyttet søket over til en ny motor for å få vekk en del treghet i forumet relatert til det. Så at det har dukket opp en feil er nok ikke utenkelig.

Skal få sjekke det opp en tur. :)

Skrevet

Ser også at søk hvor man er blitt quotet ikke kommer med når man merker av "vis som innlegg". Er greit å søke på eget nick for å se om noen har quotet en, men får ikke det opp i resultatene nå slik som før. Nå kommer kun treff om jeg er blitt omtalt av noen opp, noe som er heller lite interessant :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Søket fungerer ikke hvis man ikke velger en underkategori. Søker man etter noe under f.eks "Fritid" så får man opp treff fra hele forumet.

Skrevet

Blir ikke noe beder at søk er enda mer begrenset heller:

Ja vi driver å ser på nyutvidelser på serverplattformen, men på den fronten er desverre løsningen nok noen måneder unna enda.

Jeg har innført automatisk tidsbegrensning i søkemotoren når datovalg ikke er gjort, samt lagt inn tiddsperrer for hvor ofte man kan søke. Om ikke annet er det som en midlertidlig fiks til vi får forbedret ting på serverfronten.

Forhåpentligvis vil det fikse de verste problemene.

Nå er ny server installert,kan ikke problemene med søk tittes på? :)

Skrevet

Vi har godt og vel 30 tjenester til vi skal flytte, så flytteprosessen har vi bare såvidt begynt selv om forumet her er flyttet.

Men jeg skal prøve å få jobbet litt med søket ila uken. :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Nei, ikke helt bra enda. Man kan søke på kun titler, men får fortsatt ikke til å søke i en bestemt forumdel.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...