Gå til innhold

Søk kun i titler ødelagt?


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg merket at når jeg huker av "Søk kun i titler", så får jeg fortsatt opp masse bullshit som aldri kom opp når jeg søkte på det samme før.

 

Når man huker av for "Søk kun i titler" så skal vel bare trådene med søkeordet i tittelen komme opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser også at søk hvor man er blitt quotet ikke kommer med når man merker av "vis som innlegg". Er greit å søke på eget nick for å se om noen har quotet en, men får ikke det opp i resultatene nå slik som før. Nå kommer kun treff om jeg er blitt omtalt av noen opp, noe som er heller lite interessant :)

Lenke til kommentar

Blir ikke noe beder at søk er enda mer begrenset heller:

Ja vi driver å ser på nyutvidelser på serverplattformen, men på den fronten er desverre løsningen nok noen måneder unna enda.

 

Jeg har innført automatisk tidsbegrensning i søkemotoren når datovalg ikke er gjort, samt lagt inn tiddsperrer for hvor ofte man kan søke. Om ikke annet er det som en midlertidlig fiks til vi får forbedret ting på serverfronten.

 

Forhåpentligvis vil det fikse de verste problemene.

Nå er ny server installert,kan ikke problemene med søk tittes på? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, ikke helt bra enda. Man kan søke på kun titler, men får fortsatt ikke til å søke i en bestemt forumdel.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...