Gå til innhold

Utfordrer Macbook Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Bulken bak var en fiffig, stilig detalj.

Todelte løsningen var et fint designgrep.

 

:)

 

Den bulken kan ende opp som et irritasjonsmoment som nevnt tidligere.

 

Når det gjelder den todelte løsningen så vil det avhenge av smak, men den er ikke akkurat stilren, i sterk motsetning til Macbook Air

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Denne likte jeg. Men at det er så store kanter rundt skjerm og tastatur liker jeg ikke. Har en X61 her, på den fyller tastatur og skjerm godt ut så pc-en blir veldig liten men likevel et fult tastatur og ganske stor skjerm.

 

Kanten bak kan nok bli litt irriterende ja. Har en Dell M1330 men en lignende kant, den er litt irriterende.

Får vel selge den snart nå som det har kommet så mange andre fine.

 

Den var interessant.

Lenke til kommentar
Wow, skrifttypa på tastene var ikke velvalgt akkurat.

 

Hva var galt med den?

 

Jeg vet ikke hva han refererer til, om det er stygg, eller for stor font eller hva det måtte være. Men utfra bildene ser det jo veldig tydelig ut. Mange tastaturer jeg har brukt sliter jeg må se hva det faktisk står på enkelte taster. (Ja jeg bruker briller, og bruker dem daglig..)

 

Men tilbake til maskinen ser jeg frem til flere liknende fra andre produsenter i tillegg. Oppgradert X300/ X301 fra Lenovo, og med snillere pris og docking.

Lenke til kommentar

Var en del detaljer på denne som fikk det til å virke som en sminkedåse-pc. Baksiden på skjermlokket samt dette:

Tilsynelatende har maskinen en 13-tommers skjerm bak en glassflate som dekker hele skjermdelen av maskinen.

 

Forsøker de å selge PC eller avanserte sminkespeil til ekstremt overfladiske "jeg elsker å se meg selv hele tiden" kvinnlige direktører? Jeg tror faktisk ikke Mac får særlig konkuranse fra denne merkverdige doningen, ingen tvil om hva jeg ville valgt selv om jeg aldri har eid en Mac.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...