Gå til innhold

BK: utrolige voidokilia stranden

dan83

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bildene er av en meget fin strand fra sør vest peloponnese, Hellas

All kritikk er alltid velkommen!

post-142640-1231878140_thumb.jpg

post-142640-1231878154_thumb.jpg

post-142640-1231878162_thumb.jpg

Endret av dan83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første bildet jeg greide å luke ut noe spesielt på var det andre, hvor jeg syns blåfargen på vannet så utrolig fristende ut:D

Likte bildene dine godt, serlig nummer 1 hvor du har fått med mer enn bare bukten. Nummer 3 var litt grått, hehe, likte liksom fargene i de to andre bedre.

Skrevet

Jeg likte også nr 1 veldig godt, av samme grunn som cookie007. Digger i tillegg grønnfargene som står sammen i "knausen" til venstre. Jeg vet jo ikke hvordan det så ut nærmere der du sto, men ved å senke kameraet litt ville du fått med mere av naturen på bekostning av noe av himmelen. Kunne ellers også kanskje beskjæres, bildet vil kanskje kle litt mindre himmel?

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

Har du vært to ganger på ferie på samme sted eller ? ;)

Likte bilde nr 2 best, der var det litt mer fokus på stranda og ikke forstyrrende skygger

Skrevet
Har du vært to ganger på ferie på samme sted eller ? ;)

Likte bilde nr 2 best, der var det litt mer fokus på stranda og ikke forstyrrende skygger

nope, har bare vært på samme sted over lengere tid. Jobbet i hellas som frivillig arbeider(med kameleoner) :thumbup:

Skrevet
Jøss. I sammenheng med noen utdannelse, eller "just for the fun of it"? Fine strender der, i hvert fall :)

Kun for "fun", hadde ikke noe sammenheng med universitetet i det hele tatt

Jeg jobbet samme sted(bildene)i 4-5mnd og var i nord hellas den siste mnd(desember)

Veldig bra erfaring må jeg si, på mange områder :thumbup:

Skrevet

Da fikk man en oppklaring i det. Jeg har ofte lurt på hvor alle de rare dyrene og insektene du har tatt bilder av kom ifra, og bare konludert med at du var en fanatisk dyresamler :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...