Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

270 km/t er ikke helt riktig. Farten var 161 mph, som tilsvarer 259 km/t. Husk også at fjæren hadde god fart i samme retning som Massa, så sammenstøtet var nok under 200 km/t.

 

Dessuten så traff fjæra først "panseret" på bilen til massa også en støtabsorberende greie på siden av hodet hans før den faktisk traff hodet. Aka enda mer fart i samme retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

vel, uansett så er det ikke så altfor sunt å få en fjær i hodet med den farta... og hjelmen viser jo også det at det var litt kraft med i bildet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Forbanna! prøver å streame fra viasatondemand.com men får beskjed av de at jeg er ifeil region (ikke norge, sverige, finland eller danmark) eller at coockies ikke er aktivert. Jeg har prøvd tre nettlesere og tatt systemkrav-testene til viasatondemand som sier at coockies er aktivert og at jeg sitter i norge!! Drit greier!

Lenke til kommentar
Forbanna! prøver å streame fra viasatondemand.com men får beskjed av de at jeg er ifeil region (ikke norge, sverige, finland eller danmark) eller at coockies ikke er aktivert. Jeg har prøvd tre nettlesere og tatt systemkrav-testene til viasatondemand som sier at coockies er aktivert og at jeg sitter i norge!! Drit greier!

 

Har akkurat det samme problemet... Merkelige er at jeg kunne se kvaliken i går, men nå funker faenskapet ikke, og redigert opptak på Viasat 4 suger horribelt....

 

Noen som har et vettugt svar å komme med??

Lenke til kommentar
Jeg har GET kabel-tv, så lurte faktisk på å betale 250kr i måneden (løpende) for å få dierse viasat kanaler, derriblant viasat motor. en betaler jo 108kr for et løp på ondemand, og det er jo ofte 2 løp i måneden..

 

Ellers satser jeg på torrents.. ser kvalikken nå. Må trøste med noe :p

 

Er jo utrolig sugent da.... Gidder ikke å laste ned en torrent, da ser jeg heller det noe dårlige redigerte opptaket senere i dag...

 

Sente forøverig en mail til Atle Gulbrandsen, som er kommentator for Viasat, for å se om han vet hva som skjer....

 

Fatter bare ikke disse jæskla Region locks som enkelte holder på med... Etter min mening er der faktisk å diskriminere de som ikke er fra et visst land...

 

Håper det kommer noe godt ut av klagen jeg sendte til viasatondemand.com mtp vår sitausjon....

 

Oh well, får heller blåse huet av noen Grunts i Halo 3 ODST for å lette på trykket... Men er allt annet enn happy på viasatondemand nå.... Kommer til å sende en klage på "Service Outage" til forbrukerrådet også (om det hjeper er en annen sak), for slikt som dette burde ikke forekomme...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Fikk et svar fra viasatondemand at problemet nå er løst, men tror du det er det da?? NEI for pokker!!!! Står fortsatt "Region Blocked" der en vanligvis kan betale.... Nå skylder viasatondemand oss en utrulig god forklaring her.... Og den BØR være veldig bra...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...