Gå til innhold

Her er Samsungs nye MP3-flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P3 er oppfølgeren til Samsungs suksesspiller P2.

captainobviouslb4.jpg

 

:p

 

Kremt.

 

Du vet vel at vanlig, sunn fornuft....slett ikke er så veldig vanlig? ;)

 

Enig i at det er vanlig å presisere slikt i artikler, men nå har han sikkert lett i dagevis etter en anledning for å bruke det bildet. Vær litt grei :-)

Lenke til kommentar
Nå blir jeg bare forvirret.

 

Først fant jeg nyheter om bærbare mediespillere på Hardware.no.

Så var det på både hardware.no og amobil.no

Så var det bare på amobil.no

 

og nå er det nok en ny side i tek.no-nettverket som bringer meg nyheten om denne flotte spilleren.

 

Dette fører jo bare til forvirring..?

...Så da er det vel ikke så vrient å trekke den slutningen at alt om MP3-spillere er på audiovisuelt.

Lenke til kommentar
Mobil-TV er jo mobilrelatert, ergo amobil. Mp3-spelarar er reine audiovisuelle produkter.

Nei, du misforstår. Denne typen mobil-TV har like lite med mobiltelefoner som mp3 har. Altså, du kan godt få det i en mobiltelefon, men finnes mest av det i ganske dedikerte avspillingsenheter.

 

edit: Se gjerne hvilken enhet de har som eksempel. Er det amobil eller audiovisuelt som da bør teste den?

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Cowon S9 ftw! :w00t:

 

500 Mhz dual-core prosessor...markedsledende trøkk og kvalitet i lyden...AMOLED...55 timer musikk....11 timer film...the list goes on.

 

Jeg har aldri i mitt liv hatt en heftigere spiller. Disse tilleggsapplikasjonene bør helst være bra med tanke på itouch, og at S9 støtter Flash. Har en drøss flash-spill å leke med på toget :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...